Továbbviszik a Subaru-kultuszt

Herczig Norbert
Herczig Norbert
Ahogy Herczig Norbert fogalmazott: egy „turkált” Subaruval tudtak csupán odaállni az idei ralibajnokság első futamához, ezért az elért abszolút negyedik helyezés minden előzetes várakozást felülmúlt esetükben.

Ráadásul Csökő Zoltán navigátorral alaposan megszenvedtek Hevesben, mert az 1999-es fejlesztésű Impreza WRC-nek néhány mért szakasz után elszállt a negyedik fokozata, így anélkül kellett a verseny hátralévő részét teljesítenie a duónak. Herczigék tehát idén is letették a névjegyüket: a riválisok tudtára adták, hogy 2007-ben is oda kell rájuk figyelni. A hírek szerint a kettős Miskolcon már az új csodával nyűgözi le a publikumot.

– Az egrihez képest egy négy esztendővel fiatalabb Subaru Impreza WRC-ben láthatnak majd minket a fanatikusok az idény második versenyén. Az autó négy ajtós, szeretjük az ilyen kompakt kocsikat – újságolta örömmel Herczig Norbert. – Ez a fajta varázslatos gép még nem ment Magyarországon, úgyhogy ebből a szempontból kuriózum lesz, mert a Subarut a világ számos pontján különleges kultusz övezi. Szeretnénk, ha hazánkban egy kicsit ezt magunkénak tudhatnánk. Minden elfogultság nélkül állíthatom, hogy a hó végén a miénk lesz a legszebb autó a mezőnyben.

De, hogy a leggyorsabb is, azt majd meglátjuk a 14. McRally gyorsasági szakaszain. Nyilván a Herczig, Csökő egység arra törekszik majd, hogy – miután megérezték, és egy kicsit megismerték az új Imprezájukat -, megnehezítsék az élboly dolgát, beleszóljanak a dobogóért folytatott harcába.

– Igyekszünk sok időt fordítani az új autóra, mert nyilván valamilyen szinten össze kell barátkoznunk – folytatta Herczig Norbert. – A próbálgatást már nem a verseny hétvégéjére akarjuk hagyni, mert ott már két lábbal kell a gázpedálon állni. Miskolccal kapcsolatban egyébként kellemesek az élményeim és az emlékeim.

Tavaly például Csökő Zolival itt kezdtük a közös versenyzést, akkor az első viadalt kihagytuk, Borsodban szálltunk be a táncba és egy korosabb WRC-vel abszolút negyedik időt autóztunk. Idén itt debütálunk az új kocsival, amely egyértelműen közönség kedvenc lesz. Az pedig majd kiderül, hogy mennyire kezeljük hatékonyan. Bevallom, hogy mivel Egerben biztató produkciót nyújtottunk, és van már bennünk idén versenykilométer, így a folytatásban csak az előrelépés, vagyis a dobogó valamelyik fokának a megszerzése lehet a cél.








hirdet�s