“Tömeges elégedetlenség” – Az MVK válasza

“Tömeges elégedetlenség” – Az MVK válasza
Miskolc – “Óriási probléma, hogy az 1-es busz a kora reggeli órákban ritkán jár, és nem lehet vele eljutni a Megyei Kórházba nyugalmas körülmények között” – írta levelében miskolci Olvasónk.

“A miskolci tömegközlekedés, tömeges elégedetlenséget szül” című olvasói levélre megérkezett az MVK Zrt. válasza:

Tisztelt utazók!

Az MVK Zrt. munkatársai az elmúlt héten, illetve október 1-3. között a helyszínen figyelték az autóbuszok forgalmát, azok terheltségét annak érdekében, hogy a lehető legoptimálisabb időpontban érkezzenek az autóbuszok a jelzett megállóhelyre, amikor azokra valós igény mutatkozik.

A kora reggeli időpontban tapasztaltak túlterhelt járatokat, amelyekre azonnali intézkedésekkel reagáltak. A menetrend szerinti járatokon túl, ebben az időpontban a garázsból a Repülőtér végállomásra induló autóbuszok is megállnak a Miskolc Plaza megállóhelyen, így azok rásegítést biztosítanak a menetrend szerint közlekedő járatokra. A magas utasszám miatt szeptember 27-étől, azaz csütörtök reggeltől újabb Repülőtér irányába közlekedő 12-es járat is nyújt rásegítést.

A többletjáratok indításával az elmúlt napok helyszíni tapasztalatai alapján elmondható, hogy október 2-án nem volt utaslemaradás, minden utas fel tudott szállni valamelyik autóbuszra. Október 3-án reggel is az előző naphoz hasonló terheltséget tapasztaltak a munkatársak, két esetben előfordult 100 százalékos kihasználtságú járat, de utaslemaradást ezen a reggelen sem tapasztaltak. A megállóhely forgalmát a továbbiakban is kiemelten fogja figyelni az MVK Zrt., szükség esetén további járatok beállításáról is gondoskodva, hiszen fontos, hogy a városnak ezen a tengelyén lévő munkáltatókhoz a munkavállalók időben megérkezzenek.

Eddig is volt rá példa, hogy a munkába jutást segítve az MVK Zrt. megállót helyezett át vagy alakított ki, illetve járatokat tett be a munkakezdések időpontjához is igazítva azokat. Tehát a mostani intézkedés nem egyedi, hanem arra irányul, hogy minél jobb feltételekkel szolgáltasson az MVK Zrt. Ezzel együtt elnézést kérünk az érintett utasoktól, továbbá azt is kérjük, hogy észrevételeik, javaslataikat, panaszaikat az MVK Zrt. Közönségszolgálati Irodájában személyesen, e-mailen az iroda@mvkzrt.hu címen vagy a 46/504-810-es telefonszámon tegyék meg, a gyors kivizsgálás és hatékony intézkedés érdekében.

– MVK ZRT. –


Előzmény:

Olvasói levél: “A miskolci tömegközlekedés, tömeges elégedetlenséget szül”

Miskolc – “Óriási probléma, hogy az 1-es busz a kora reggeli órákban ritkán jár, és nem lehet vele eljutni a Megyei Kórházba nyugalmas körülmények között. Csak egyszer keljenek fel hajnal 4-kor, szálljanak fel a 04:45-kor induló 1-es Buszjáratra és próbáljanak vele eljutni a Megyei Kórházba, Őszi Napsugár Idős Otthonba, a Boschba, Tescóba” – kezdi levelét miskolci Olvasónk.








hirdet�s