Tippek a szorongás leküzdéséért

Akt.:
Cvonline.hu
Cvonline.hu
Budapest, Debrecen, Miskolc, Nyíregyháza – Időközönként mindannyiunk idegeskedik valami miatt a munkahelyén. Amennyiben azonban ez tartósan fennáll és a munkánk rovására megy, akkor érdemes megállni és elgondolkozni azon mi is okozza feszültséget bennünk.

Nézzük azonban, hogy mivel segíthetünk önmagunkon a fentieken kívül:

Alvás

Sokat segíthet átlendülni a feszültebb időszakokon, hogyha korán lefekszünk aludni és eleget pihenünk az éjjel. Arra, hogy mennyi az ideális alvási idő nehéz választ adni, mivel az embertípusonként eltérő lehet. Van, aki számára a 6-7 óra is elegendő, míg másnak 9 órára van szüksége, hogy teljesen kipihenje magát. A mindennapi teendők mellett igazi kihívás időben lefeküdni, ezért érdemes minden nappal egy kicsit korábban ágynak indulni mint az azt megelőző napon.

Rend a lelke mindennek

Csökkentheti a szorongásunkat az is, ha rendet teszünk az asztalunkon.

Találd meg álmaid állását több, mint 6 000 ajánlat közül!
IT állások | Pénzügy állások | Marketing állások | Mérnök állások Összes állásajánlat

Munka-magánélet egyensúly

Az egészséges munka és magánélet egyensúly csodákra képes. Éppen ezért hanyagoljuk a késő délután és este beérkező megkereséseket, a hétvégékről nem is beszélve… Munkaidőben foglalkozzunk a feladatokkal, zárjuk le amint kiléptünk az ajtón. Szabadidőnkben kapcsoljunk ki és foglalkozzunk olyan dolgokkal amelyek feltöltenek bennünket.

Beszéljünk róla

Legyen szó a vezetőnkről, kollégánkról vagy családtagunkról sokat segíthet, ha beszélünk róla és kibeszéljük magunkból.

Irány a futópad!

Jót tesz ha hetente háromszor akár csak egy fél órát edzéssel töltünk. Segít kiadni magunkból a feszültséget és felfrissít, szánjunk hát időt rá!

Az vagy amit megeszel

…tartja a mondás. Az evés is hatással van a kedélyállapotunkra ezért erre is hagyjunk elegendő időt. Emellett érdemes odafigyelni, hogy mit választunk ebédre.

ÉRDEKES: A legjobb egészséges nassolnivalók, melyek elűzik a délutáni fáradságot

Az egészséges ételek (sok zöldség, gyümölcs) fogyasztása segít megőrizni az egészségünket, ráadásul nem leszünk tőle nyomottak ebéd után.

Cvonline.hu