Tilos munkaügyeket szóba hozniuk a Singapore Airlines légi kísérőinek

A Singapore Airlines (SIA) arra utasította a légi kísérőit, hogy munkaügyi kérdésekről ne beszélgessenek az utasokkal és a közösségi oldalakon se legyen ez téma – közölte csütörtökön a légitársaság szóvivője.

A SIA évek óta a világ legjobb légitársaságának számít az utasok körében, ezért kínosan vigyáz jó hírére.

A döntést azután hozta meg a társaság vezetősége, hogy a közösségi oldalakon feltűnt néhány alkalmazottjuk, akik bizalmas munkaügyi kérdésekről kezdtek vitázni másokkal. A Straits Times című szingapúri lap azt közölte csütörtökön, hogy néhány alkalmazott figyelmeztető levelet kapott a cégtől, mert a Facebookon panaszkodtak a munkabeosztásukra, a főnökeikre, és a kollegáikra.

“Az alkalmazottaink természetesen részt vehetnek a közösségi oldalak életében, mint bárki más, de cégünk alapelve, hogy nem véleményezhetik a munkájukat, üzleti tevékenységünket és a vevőinket másoknak”- közölte a légitársaság szóvivője csütörtökön.

A légitársaság alkalmazottainak szakszervezeti honlapján megjelent közlemény is elítéli a közösségi oldalakon panaszkodó alkalmazottakat.” Tartózkodjanak attól, hogy nyilvánosan teszik közzé az ilyen véleményüket, mert nem lehet tudni, hogy ki a barát, és ki az, aki ki akarja kihasználni a panaszukat” – olvasható a honlapon.

Az AFP munkatársa talált egy nőt a Facebookon, aki azt állítja, hogy a szingapúri légitársaság légi kísérője. A nő azt közli, hogy “teljesen ki fog borulni, ha a pocsék Sydney-Melbourne- Hong Kong járatra osztják majd be”. A nőt azt állítja, hogy “rengeteget dolgoztatják, és alig van szabadnapja, amitől kezd becsavarodni”.
– Független Hírügynökség –








hirdet�s