Magyarország

2011.10.17. 18:09

Kiosztották az EFFIE 2011 elismeréseket

Budapest, 2011. október 17., hétfő (MTI) - A Rebel Rouse Kft. által készített Volkswagen Amarok - Falka című online kampány nyerte az idén az EFFIE Platina díjat Magyarországon - közölte a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége hétfőn.

Budapest, 2011. október 17., hétfő (MTI) - A Rebel Rouse Kft. által készített Volkswagen Amarok - Falka című online kampány nyerte az idén az EFFIE Platina díjat Magyarországon - közölte a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége hétfőn.

Tájékoztatásuk szerint az idén 11 arany, 14 ezüst és 11 bronz elismerést adtak át a marketing Oscarnak is nevezett EFFIE 10. hazai megmérettetésen október 14-én, a Nemzeti Színházban megtartott díjátadó gálán.

A neves hirdetési és médiaszakemberekből álló zsűri 59 pályaművet juttatott a döntőbe, közülük 36 kampány alkotói kaptak díjat.

Az évtizedes magyar múltra visszatekintő EFFIE-t a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) rendezi, és olyan kampányok jelentkezését várják, amelyeket a kiírást megelőző év eleje és a kiírás évének május 31. közötti időszakban magyarországi médiumokban mutattak be.

A szervezők tájékoztatása szerint a hazai fejlesztésű, világszínvonalú szoftver segítségével zajló elbírálásban mintegy százan vettek részt, a zsűrizés kétnapos volt.

A zsűritagok első körben a hatékonysági esettanulmányokat pontozták az EFFIE szigorú szempontrendszere szerint, majd a döntőbe jutott kampányoknak a második fordulóban már a kreatív anyagát is értékelték. A végső pontszám kialakulásánál az előbbire adott pontok kétszeres, az utóbbira adott pontok egyszeres súllyal számítanak.

Az EFFIE díj a marketingkommunikációs szakma egyik világszerte legkiemelkedőbb elismerése, amelyet az Amerikai Marketing Szövetség (New York AMA) alapított 1968-ban. Az EFFIE célja az olyan, hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. A versenyt több mint 40 országban rendezik meg.

- MTI - 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!