Szolid Balaton-kampány Finnországban

Körülbelül 11 millió forint (43 ezer euró) költséggel kezdődött reklámkampány szombaton Finnországban a Balaton népszerűsítésére a Magyar Turizmus Zrt. és a finn OK Matkat utazásszervező cég közös szervezésében. A költségek nem egészen felét, körülbelül 5 millió forintot (20 ezer eurót) a magyar fél vállalja át – mondta el a Független Hírügynökségnek a Magyar Turizmus Zrt. észak-európai képviseletének vezetője.

Székely György elmondta, hogy több évi kudarc után végre sikerült találni olyan finn utazási irodát, amely felvette kínálatába a Balatont, a magyar állami társaság azzal segít neki, hogy az utak hírverésének egy részét átvállalja. A május közepéig tartó kampányban 20-30 hirdetés jelenik meg különféle sajtótermékekben – tette hozzá Székely György.

A képviseletvezető hangsúlyozta, hogy Magyarország turisztikai marketingjére sajnos csak ilyen szolid összeg áll rendelkezésre, összehasonlításul elmondta, hogy Törökország 200 ezer eurót fordít Dániában országreklámra.

A finnek is óvatosak, ezért az általuk várt 1200-1500 utast menetrend szerinti járatokon fogja Budapestre hozni, onnan szállítják őket a Balatonra. Jövőre, ha stabilnak mutatkozik a finnek érdeklődése a Balaton iránt, akkor szó lehet charter-járatokról, netán közvetlenül a Balaton mellé, Sármellékre szervezett repülőutakról – mondta Székely György.








hirdet�s