Szexuális kalandjaival hencegett – kilenc év börtönt kapott

Szexuális kalandjaival hencegett – kilenc év börtönt kapott
Nem enyhített korábbi ítéletén a bíróság, továbbra is kilenc év börtön és ezer korbácsütés a büntetése annak a szaúdi férfinak, aki egy televíziós műsorban hencegett szexuális kalandjaival.

Ügyvédje a fellebbviteli tárgyaláson eljárási hibákra hivatkozva próbálta védence büntetésének enyhítését elérni, de nem járt sikerrel.


Mazen Abdul Javad tavaly júliusban szerepelt a muzulmán világban liberális szellemiségűnek számító LBC nevű libanoni tévé népszerű Bold Red Line című műsorában, amely tabudöntögető témáiról híres. A tévében olyan témákról is készülnek műsorok, mint a homoszexualitás és a nők jogai a muzulmán világban. A beszélgetést előre felvették a szaúdi állami légitársaság alkalmazottjával, aki elvált és van négy fia.

A férfi elmondta a műsorban, hogy 14 évesen volt az első szexuális élménye, méghozzá az egyik szomszédnővel. A beszélgetés egy részénél Javad büszkén mutatta meg azokat a szexuális segédeszközöket, amelyekkel elmondása szerint örömöt szokott okozni a nőknek. Aztán mesélt arról, hogyan szedett fel nőket, és hogyan vitte őket ágyba. Azt is elmondta, hogyan használta mobiljának Bluetooth funkcióját, amellyel a külvilág számára észrevétlenül azonosított nőket és vette fel velük a kapcsolatot; a szaúdi keményvonalasok régóta követelik, hogy tiltsák be az országban az ilyen telefonokat.

Abdul Javadot tavaly július 31-én tartóztatták le a szaúdi hatóságok. Letartóztatása után a libanoni tévét vádolta azzal, hogy manipulálták a műsort, mert nevetségessé akarták őt tenni. Ügyvédje azt mondta, hogy ezért beperlik a tévétársaságot, amely egyébként Alvalid bin Talal szaúdi herceg tulajdona.

Javad ügyvédje a fellebbviteli tárgyaláson eljárási hibákra hivatkozva próbálta védence büntetésének enyhítését elérni. Az LBC tévé a botrány hatására levette a műsort. A program egyik vezetője, Nezar Nagro azt mondta decemberben az AFP-nak, hogy a műsor hiba volt. A szaúdi uralkodó közbenjárására egyébként korábban ejtették a vádakat a tévé három, szaúdi állampolgárságú alkalmazottja, köztük két nő ellen.








hirdet�s