2009.09.22. 08:27
A fogyatékkal élõkkel foglalkozik a Médiaunió 2010-es kampánya
<p>A fogyatékkal élõkrõl, mindennapjaikról és beilleszkedésükrõl szól a Médiaunió 2010-es társadalmi célú kampánya - ezt a témát több mint 150 ajánlás közül választotta ki a Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma. A testület tagjai - Schmidt Mária, Hankiss Elemér, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre - a témaválasztás kapcsán kiemelték: a 2010-es kampányban is az egyéni felelõsségvállaláson lesz a hangsúly, ezúttal a fogyatékkal élõk integrálásának témájában.</p>
A Médiaunió 2009-es "Rajtad is múlik az egészséged megõrzése! Nincs DE!" szlogenû kampányával párhuzamosan megkezdte a szerdán kiválasztott 2010-es központi témájának elõkészítõ munkálatait is. A jövõ évi - "Rajtad is múlik a fogyatékkal élõk mindennapjainak megkönnyítése, a hatékony integrálásuk" címû - kampány célja nemcsak a társadalmi szolidaritás és a tolerancia növelése, hanem a fogyatékkal élõk mindennapi problémáinak bemutatása, az ezekrõl való nyílt párbeszéd szorgalmazása.
A Médiaunió tavaly május végén jött létre Budapesten. Célja, hogy közérdekû, az egész társadalmat érintõ reklámokat, üzeneteket jelenítsen meg, és ezzel gondolkodásbeli változást idézzen elõ. A szervezettel kapcsolatos információk a www.mediaunio.hu oldalon olvashatóak.