Reklámok személyre szabva

Reklámok személyre szabva
A hagyományos reklámtáblákat hamarosan felválthatják a járókelők jelzéseit felismerő kijelzők.

Nincs menekvés a reklámok elől! Sőt, hamarosan mindannyian személyre szabott hiredetéseket kaphatunk az utcán sétálva, akár tetszik, akár nem. A Reactrix Systems és a Samsung ugyanis olyan rendszert fejlesztett ki, amely képes arra, hogy mozdulataink alapján olvassa le, melyik nemhez tartozunk, épp milyen a hangulatunk, és ennek megfelelően kapjuk a nekünk szánt hirdetéseket.

Az infravörös érzékelővel ellátott kamera akár 5 méteres távolságból is képes letapogatni mozdulatainkat, a Reactrix processzora pedig egy beépített algoritmus segítségével képes kiválasztani a nekünk szánt reklámot, amely azon nyomban megjelenik egy méretes LCD kijelzőn. Az újdonság akár annak felismerésére is képes, ha épp kéz a kézben sétálunk valakivel, azaz efféle praktikákkal sem kerülhetjük el, hogy személyre szabott, “nekünk szóló” hirdetéseket kapjunk.

A Reactrix alapítója, Matt Bell szerint az emberek vevők a gesztusokkal irányított technikára, ebben pedig úttörő szerep jutott a Nintendo Wii-nek, valamint az iPhone-nak. Az első interaktív reklámtáblákat a Hilton szállodáiban helyezték el a padlón, az első visszajelzések szerint a vendégeknek kifejezetten tetszik az újdonság. Most még…

Kapcsolódó:

  • Százszorosára gyorsítható internetezés
  • Eldobható mobiltelefonok
  • Debütál a Centrino 2
  • Háromszáz dollár alatt az Xbox 360
  • Itt az új iPhone
  • Online is nézhető lesz az olimpia
  • IT/Multimédia
  •  








    hirdet�s