Olvasói levél: Nem hibás a gép?

Miskolc – “2010. április 19.-én 13.38 perckor a következő eset történt meg velem. Gépkocsival a Szűcs Sándor úti parkolóba mentem, hogy a Kaiser üzletbe kenyeret tudjak venni” – írja Olvasónk.

A parkolóban lévő automatához mentem parkoló jegyet venni, sajnos a gép a pénzt nem fogadta el, hiába próbálkoztam 6-7-szer, sikertelenül. A gép a pénzt állandóan visszadobta, így parkoló jegyet nem tudtam váltani, másik gép meg nincs a környéken. Bementem az üzletbe, megvettem a kenyeret és már mentem is gépkocsihoz. Ahogy odaértem láttam, hogy két parkolóőr fényképezi a kocsit, a másik pedig állítja ki a büntetési csekket. Mondtam, hogy ne büntessenek meg, nem akartam bliccelni, az előzményeket elmondtam. Kérésemre az egyik ellenőr eljött velem az automatához. A nekik rendszeresített érmével kipróbálta, azzal működött, azt a gép elfogadta. Nagyon kértem, hogy próbáljuk ki pénzzel, odaadtam a pénzt, amit a gép neki sem fogadott el. Állandóan visszadobta, pedig 8-10-szer Ő is próbálkozott. Azt tanácsolta, menjek be az ügyfélszolgálati irodába, mert Ő nem tud a gépből törölni, mert benne vagyok a rendszerbe.

Elmentem az ügyfélszolgálati irodába, elmondtam, hogy mi történt. A hölgy kételkedve nézett rám, volt amikor „nekem úgy tűnt nem is figyel”, a pénz számolásával volt elfoglalva. Láttam, hogy nem nagyon akarja elhinni a mondókámat. Kérleltem, hogy hívja fel az ellenőr urakat, győződjön meg róla, hogy igazat mondok. Megtette és az ellenőr úr is megerősítette, hogy a pénzt valóban nem fogadta el a gép, hiszen ő is kipróbálta. Gondoltam, ezek után elveszi tőlem a csekket és érvényteleníti, hát nem így történt. Határozottan kijelentette, hogy a gép jó, nem hibás, mert eddig ezt nem jelentette senki. Ezt a bejelentés a két ellenőr úr sem tette meg, gondolom az Ő kötelességük lett volna, nem az enyém.. Sajnos úgy látszik csak a szolgáltatónak lehet igaza, az ügyfelet meg sem akarják hallgatni. Most már csak azt szeretném tudni, ki a hibás, a gép nem, talán az ügyfél, aki mindent megpróbált, hogy becsületesen járjon el, miért akarják az ügyfelet ártatlanul megbüntetni. Észrevételemet, panaszomat írásban le is adtam, a hölgy azt mondta újból, az automata jó, nem hibás, ne bizakodjak semmibe. Csak azt nem értem, ha a pénzt a gép visszadobja, akkor mire alapozza azt a határozott megjegyzését, hogy a gép nem hibás, ezt nem tudom megérteni.

Tisztelettel:
Papp Barnabás, Miskolc



0Hozzászólás

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

Még 1000 karakter

A kommentelés opció, a jó magaviselet kötelező! Moderációs elveinket itt olvashatja .






hirdet�s