Oktatási csomagot kaptak

Hajdúnánás – 750 ezer forint értékű oktatási csomag a hajdúnánási Bocskai Általános Iskolának.

Országszerte további 8 ezer felső tagozatos diák tanulhat a korszerű oktatóanyagokból abban a 26 általános iskolában, amely részt vesz a Citibank Iskolatámogatási Programban. A 2011/2012-es program résztvevője lett a hajdúnánási Bocskai István Általános Iskola is. A program keretében a Citibank Alapítvány 750.000 forint értékű pénzügyi-gazdasági oktató-csomagot adományozott a hajdúnánási iskolának. Ennek köszönhetően felhasználhatják az oktatásban a legmodernebb technikai eszközöket, így az interaktív tananyagot, melyhez laptopot és projektort is kaptak.
A Citibank Magyarország 2001-ben indította el ezt a pénzügyi és gazdasági képességeket fejlesztő programját a Junior Achievement Magyarország (JAM) Alapítvánnyal közösen. A múlt év végi 85 ezer dolláros adománnyal együtt a Citi Alapítvány eddig összesen közel 1,2 millió dollárral támogatta a programot Magyarországon, így 336 iskolában több mint 138 ezer kisdiák tanulhat a modern pénzügyi-gazdasági tananyagokból.
A program célja, hogy az iskolák számára elérhetővé tegye a korszerű technológián alapuló, innovatív oktatási stratégiákat és tananyagokat, amelyek elősegítik a tanulók pénzügyi és gazdasági ismereteinek, képességeinek, valamint teljesítményének növelését.
Az oktatási csomag a nyomtatott tananyagok mellett az 5–8. osztályos tanulók igényeihez igazított pénzügyi-gazdasági, gyakorló és oktató DVD-ket is tartalmaz, amelyeket a Junior Achievement Amerikában kifejlesztett és a magyarországi viszonyokra adaptált tananyagai alapján készítettek el. A szoftverek futtatására az oktatócsomag részeként egy korszerű laptopot és egy projektort kap minden intézmény. Emellett egy 2.0 alapú interaktív weboldal és folyamatos mentori munka is támogatja az iskolákat a program sikeres megvalósításában.
Gergely Orsolya, a JAM ügyvezető igazgatója elmondása szerint az elmúlt több mint tíz évben a programhoz csatlakozott intézmények tanulói eredményesen használják a megszerzett tudást, ahogyan ezt a szülői és tanári visszajelzések is igazolják: „Biztos vagyok abban, hogy a diákok nem is tudják felmérni: nem csupán egyszeri ajándékot kaptak, hanem sokkal inkább lehetőséget arra, hogy olyan ismereteket és készségeket sajátíthassanak el, például a döntéshozatal, a problémamegoldás, a csapatmunka, a kritikus gondolkodás, az adatgyűjtés és elemzés vagy a tárgyalás terén, amelyek a későbbi sikereik alapjai lehetnek.”








hirdet�s