Nyugaton termőföld, keleten védett táj – Népszabadság

A hatóságok egyelőre nem tudnak megegyezni arról, merre vezessen az M35-ös autópálya új szakasza Hajdú-Bihar megyében. Ez a rész kiemelt fontosságú, mert az M3-as sztrádát köti majd össze a romániai autópályával. A napokban egyeztető tárgyalást hívnak össze tizennyolc szakhatóság és önkormányzat részvételével, hogy eldöntsék, milyen nyomvonalon épüljön meg végül ez a sztrádaszakasz. A szakemberek szerint […]

A hatóságok egyelőre nem tudnak megegyezni arról, merre vezessen az M35-ös autópálya új szakasza Hajdú-Bihar megyében. Ez a rész kiemelt fontosságú, mert az M3-as sztrádát köti majd össze a romániai autópályával. A napokban egyeztető tárgyalást hívnak össze tizennyolc szakhatóság és önkormányzat részvételével, hogy eldöntsék, milyen nyomvonalon épüljön meg végül ez a sztrádaszakasz. A szakemberek szerint lehet, hogy új terveket kell készíteni, ha nem tudnak dűlőre jutni, emiatt viszont éveket késhet a már így is évek óta húzódó beruházás – írja a Népszabadság. Az M35-öst Debrecen nyugati határáig már megépítették. Az autópálya innen vezetne tovább déli irányba Derecske mellett Berettyóújfaluig, majd az M4-es gyorsforgalmi úthoz csatlakozva Nagykereki községnél érné el a magyar-román határt.