Nincs tovább sör Diósgyőrben

Nincs tovább sör Diósgyőrben
Megszűnt a névadói szerződés, a DVTK labdarúgócsapatának hátat fordít a sörös cég.

A 2007/08-as NB I-es labdarúgó-bajnokság kezdetén nagy visszhangot kapott a DVTK
csapatának névházassága, a megyebeli sörgyárral. Ugyanis a bajnokságot szervező
Magyar Labdarúgó Szövetség a soproniban találta meg az "igazit",
pontosabban a bajnokság névadóját, azok után, hogy bőcsi nedűgyárral megszakadt
a kapcsolata, és amikor a Hernád-partiak a Diósgyőrrel szerettek volna
együttműködést kialakítani, a szövetség vezetése a saját szerződésének védelmére
kelt, és igyekezett korlátozni azokat a jogokat, amelyet a DVTK szeretett
volna a megyebeli sörgyár számára biztosítani. A szerződés végül megköttetett,
négy éves időtartamra, de csak egy évet élt meg.

– Való igaz, a bajnokság végével befejeződött az együttműködésünk a Borsodi
Sörgyárral
– válaszolta érdeklődésünkre Dlusztus Imre,
a DVTK-t működtető cég ügyvezetője. – A sörgyártó cég szó szerinti
indoklása szerint azért, mert: ebben a társadalmi közegben számukra már nem
értékes a DVTK, mint márka. Ezek után nekünk az a teendőnk, hogy megköszönjük
az eddigi támogatásukat, és hogy keressük az új névadó szponzort.

"Társadalmi közeg"

A DVTK vezetőjét arra kértük, legyen szíves világítsa meg, hogy a "társadalmi
közeg" szókapcsolaton mit kell értenünk.

– A társadalmi közeg egyrészt a Magyar Labdarúgó Szövetség, amelyik
nem segítette, hogy helyi kötődésű cég a diósgyőri sportvállalkozással
korrekt partneri viszonyt alakítson ki, egy másik sörgyár érdekeire hivatkozva
– mondta az ügyvezető. – De a társadalmi közeg része az is, hogy amikor tavasszal
negatív hírek jelentek meg a DVTK egyik korábbi, több évvel ezelőtti
tulajdonosáról, akkor ezt a magyar média egy része gondosan összemosta velünk.
Sajnos, támogatóink és potenciális támogatóink megzavarodtak ezektől a hírektől.
Azokban a hetekben nem győztük oltani a tüzet, több tízmillió forintos kárunk
származott ebből. Hogy mást ne mondjak: a VIP páholyban 12 széket mondtak vissza,
az egyik potenciális szponzorunk, akivel több hónapja álltunk tárgyalásban,
és már ott tartottunk, hogy hová helyezzük el a hirdetéseiket, és hogy az ő
jelképük kabala állatként lesz jelen a meccseinken, a sajtóban megjelent hírek
után elérhetetlenné váltak, és a 20-30 millió forintos tervezett támogatásból
egy forint sem lett. A Borsodi Sörgyár is ekkor gondolta meg magát, de ők legalább
joggal fájlalták a magyar labdarúgó szövetség hozzáállását.



0Hozzászólás

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

Még 1000 karakter

A kommentelés opció, a jó magaviselet kötelező! Moderációs elveinket itt olvashatja .






hirdet�s