„Nincs gyakorlatiasabb egy jó elméletnél…”

Miskolc – Marketingkonferencia a MAB-ban: elmélet és gyakorlat.

Vevőelégedettség és lojalitás. Ügyfélkapcsolat-menedzselés és elégedettségmérés. Vevőelégedettség és lojalitás a pénzügyi szektorban. Fókuszban a furmint: elégedettség és ismertségnövelés a Tokaji borvidéken. Hogyan tegyünk B2B piacon egy reménybeli vásárlót partnerré a személyes értékesítésen keresztül? A web 2.0 és a modern marketing eszközei a vállalati stratégiában. Ügyfél-elégedettség a közúti közösségi közlekedésben. Kulturális turizmus és európai kulturális útvonalak. Ezek a témák szerepelnek a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete mai szakmai találkozójának naprendjén, a MAB-székházban.

Helyi példákkal

Előadás hangzik el – többek között – 2017 a Furmint éve, a borkedvelők elégedettsége Tokajban, illetve Személyes eladás a Hunguest Hotel Palota szálloda gyakorlatában címmel.

ÉM








hirdet�s