Nem mindennapi image-filmmel lepte meg a reklámszakmát a Hell Energy

Akt.:
Nem mindennapi image-filmmel lepte meg a reklámszakmát a Hell Energy
Idén tízéves a HELL ENERGY márka, ezért az energiaital-gyártó cég olyan reklámfilmmel szerette volna bemutatni a márka által közvetített értékeket, amely azokat hűen tükrözi. A motivációs reklámfilm zenéjét a HELL felkérésére Havasi Balázs zeneszerző-zongoraművész komponálta, a filmet pedig az OMG Visuals készítette.

A reklámfilm 3 perces változata:

A reklámfilm 1 perces, televíziós változata:

A Magyarországon egyedülálló reklámfilm 10 forgatási nap alatt, 3 ország 18 helyszínén készült, és abban a magyar szereplők mellett számos külföldi fiatal is megjelenik. Az előkészítési fázis során az OMG Visuals egy zenés storyboardot készített, amely mind hangulatában, mind üzenetében előrevetítette a filmet és segítette a későbbi gyártási folyamatokat. A forgatási napokat közel három hónapnyi egyeztetés és szervezés előzte meg, a végeredmény pedig több, mint 150 beállított snittet tartalmaz.

„Amikor Havasi Balázs először mutatta be a cég vezetőségének a kifejezetten nekünk komponált zenét egy budapesti moziteremben, azonnal tudtuk, hogy ez a tétel teljesen bele fog illeni a 2016-os reklámfilmünk koncepciójába. A HELL ENERGY márka 10 éves évfordulóját ugyanis egy olyan nagyformátumú filmmel szerettük volna megünnepelni, amely szakít a megszokott energiaitalos sztereotípiákkal és bemutatja azokat az alapértékeket, melyek a HELL ENERGY-t, mint piacvezető magyar energiaital-gyártót jellemzik. Az OMG-vel való együttműködés sem volt kérdés. Hosszú ideje dolgozunk együtt, hiszen remekül érzik, hogy mi a célunk a reklámfilmjeinkkel, és azzal is tisztában vannak, hogy azokat milyen formában képzeljük. A zene, majd a képi világ megálmodását a motivációs szövegek megírása követte, a forgatásokat pedig egy nagyon alapos storyboard elkészítése után kezdhettük meg” – nyilatkozta Pantl Péter, a HELL ENERGY marketing és kommunikációs igazgatója.

„Amikor megkeresett Pantl Péter a HELL ENERGY-től, hogy a márka 10 éves fennállását egy nagyívű motivációs filmmel szeretnék megünnepelni, tudtam, hogy ezt nem valamilyen bulijelenettel vagy unalomig lerágott, az energiaital kultuszának falához tapadt, extrém sportokat felvonultató, szuperlassításos jelenetsorral kellene megkoronázni. Havasi Balázsnak kifejezetten ehhez a filmhez írt zenéje olyan hangulati és érzelmi töltettel bír, amely azonnal elindította a képsorokat a fejemben. A rendezés mellett a vágói munkálatok elvégzéséhez is ragaszkodtam, szerettem volna magam biztosítani, hogy a megálmodott forgatókönyv minden eleme a megfelelő helyre kerüljön. Hogy nemzetközileg is sikeres tudjon lenni a film, a magyar mellett nagyon fontos volt számomra az angol verzió körültekintő elkészítése is, amelyhez hosszas keresgélés és egyeztetés után találtuk meg a tökéletes hangot” – tette hozzá a reklám rendezője, Szeljak György (OMG Visuals).







hirdetés