Ne parazolja tovább mások idejét!

Ne parazolja tovább mások idejét!
A meetingek és az e-mailek mind időgyilkos tevékenységek. Volt már olyan, hogy délután úgy állt fel asztaltól, hogy egész nap dolgozott, mégsem haladt semmire? Kattintson és elmondjuk, miért!

Új adatgyűjtési módszerek segítik a munkaadókat és a munkavállalókat, hogy megértsék ennek a jelenségek az okát. Eddig is gyanították, hogy az e-mail írása / olvasása és a meetingek a fő bűnösök, de most komoly elemzések alapján ez bizonyítást is nyert.

Kezdjük elsőként egy esettanulmánnyal, a Cupertino-ban található Seagate cégnél végeztek egy kutatást arról (7600 ember bevonásával), hogy az emberek hogyan dolgoznak együtt és hogyan osztják be az idejüket. A munkacsoportoknál kiderült, hogy heti 20 órát töltenek meetingeken. A másik érdekes adat, hogy 228 dolgozó szokásait vizsgálva kiderült, hogy évente 3700 e-maillel foglalkoznak, ami 8000 munkaórát jelent. A cég azóta visszafogta a meetingek számát és konzultációs cégek segítik a helyes időbeosztást.

Melyek a leggyakoribb e-mail küldési hibák?

1. Túl sok ember van csatolva

2. Túl sok ember van másolatban

3. Sejtelmes tárgyadás

4. Ha meetingre küldünk meghívót, akkor azt ne tervezzük hosszabbra, mint 90 perc, mivel az rontja a döntési hatékonyságot.

5. Ha nem tiszta, hogy miről lesz szó, az a meghívottakat frusztrálhatja

 

 








hirdet�s