NAV: megújult az ügyfélszolgálat

NAV: megújult az ügyfélszolgálat
Miskolc – Korszerűbb és kellemesebb környezetben fogadja az adóhivatal az ügyfeleket.

Ünnepelt szerdán a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) regionális adó főigazgatósága. Az ünneplésre a miskolci, központi ügyfélszolgálat megújulása szolgáltatta az apropót, amelynek köszönhetően a 21. századhoz méltó módon tudják fogadni immár az ügyfeleket.

Mint azt Szalayné Ostorházi Mária, a NAV regionális adó főigazgatóságának főigazgatója jelezte, a Kazinczy utcai ügyfélszolgálatot 20 éve az elsők között adták át, s megújulásában is az elsők közé tartozik. A modernizálást többek között az indokolta, hogy az elektronikus ügyintézés ellenére sem csökkent az ügyeiket személyesen intézők száma, így tavaly mintegy 80 ezer ügyfél kereste fel a miskolci ügyfélszolgálatot. Az idei bevallási rohamban pedig volt olyan nap, amikor több mint kétezer adózónak segítettek a NAV munkatársai.

Mint mondta, bár az átlagos várakozási idő 5-8 perc, és a legkritikusabb időben sem haladja meg a 25 percet, nem mindegy, milyen környezetben telik ez az idő. A Klimasol Kft. tervezésének és a Jánosik és Társai Kft. kivitelezésének köszönhetően azonban tegnaptól ügyfél- és dolgozó-barát környezetben intézhetjük adóügyeinket.

ÉM-UM