MySpace – hírgyűjtő oldalt indított

MySpace
MySpace
A Google, a Digg, illetve a Yahoo megoldásához hasonló hírgyűjtő oldalt indít a MySpace – írja az SG.hu. A legfőbb cél a hirdetésekből származó bevétel növelése.

MySpace News – a konkurencia megoldásait ötvözve – összegyűjti a külső oldalakon megjelenő híreket és azokat téma szerint rendezi. A közösségi funkciók abból állnak, hogy a látogatók szavazás során meghatározhatják a főlapon megjelenő hírek sorrendjét, így a legnépszerűbb írások kerülnek az oldal tetejére. A cél egyrészt azt, hogy minél több hirdető figyelmét felkeltsék, másrészt arra ösztönzik a látogatókat, hogy minél hosszabb időt töltsenek el a portálon.

Az SG.hu arról is ír, hogy a hírgyűjtés metodikája hasonlít a Google News módszeréhez: a motor itt is külső híroldalak ezreit futja át új információk, részletek után kutatva. Mint azt a portál írja: ez a Google-nak sok problémát okozott: többek között a francia AFP sérelmezte saját híradásainak és képanyagainak felhasználását.

Dan Strauss, a szolgáltatás kifejlesztéséért felelős csoport vezetője elmondta: lehetővé teszik egyes források, partnerek tartalmainak letiltását, hogy elkerüljék a hasonló összetűzéseket.








hirdet�s