Múlt évben 25%-os növekedést jegyzett a MOL Románia

A MOL Romániában a második helyre lépett előre 2006-ban a kiskereskedelmi üzemanyagpiacon, miután piaci részesedése 14.4 százalékra nőtt – közölte az olajvállalat kedden kiadott közleményében. A MOL Románia üzleti forgalma 2006-ban elérte az 524.426.497 eurót, ami 25 százalékos növekedést jelent a 2005-ös évben elért eredményhez képest. Az üzleti forgalom 80 százalékát az üzemanyag-eladások jelentették, míg a fennmaradó 20-százalékot a töltőállomások nyújtotta egyéb szolgáltatások adják.

Az üzemanyag-eladások 26,3 százalékkal nőttek 2006-ban az elmúlt év hasonló időszakához képest a hálózat növekedésnek, illetve az egy kútra eső 13 százalékos eladásnövekedésnek köszönhetően. A boltok eladásai szintén nőttek, 24.4 százalékkal a 2005-ös évhez képest.

“Bebizonyítottuk, hogy stabil cég vagyunk, sikeresen integráltuk a román piacon felvásárolt töltőállomásokat, ugyanakkor folyamatosan, magabiztosan növekszünk, és erősítjük piaci pozíciónkat. Az idei szintén jó év lesz számunkra, tovább növeljük hálózatunkat és hatékonyabbá tesszük működését” – közölte Szalay Zsolt, a MOL Románia ügyvezető igazgatója.

Az igazgató hozzátette: a MOL Románia fő tevékenysége a kiskereskedelem, ezért idei stratégiájuk a töltőállomás-hálózat bővítésére koncentrál, miközben továbbra is a hatékonyság növelését tartják szem előtt. A hálózatfejlesztése során céljuk az ügyfelek számának növelése, ezért a kis- és közepes városokban szeretnék erősíteni jelenlétüket, a nagyobb városokat ugyanis már lefedik.
“Idén 12 millió eurós befektetéssel tovább növeljük a kutak számát zöldmezős beruházások vagy felvásárlások révén, 8 töltőállomást nyitunk olyan helységekben, ahol eddig nem voltunk jelen. Az év végére úgy tervezzük, hogy 129 töltőállomásból álló hálózatunk lesz” – tette hozzá Szalay Zsolt.








hirdet�s