Miskolcon is sorok a Telenor előtt

Akt.:
Országszerte hosszú sorokban álltak a szerződésmódosításra váró ügyfelek a Telenor üzletekben
Országszerte hosszú sorokban álltak a szerződésmódosításra váró ügyfelek a Telenor üzletekben
Miskolc – Hosszú sorok álltak a hét elejétől Miskolcon a Telenor előtt, mint ahogy az egész országban.

Az előfizetők nem önként és vidáman álldogáltak a cég üzletei előtt, hiszen „július elsejei hatállyal a lakossági mobilszolgáltatások díjait érintő kétoldalú szerződésmódosításról határozhatnak”. Azaz, ha szólnak, hogy nem értenek vele egyet, nem lép életbe az áremelés. Az ügyfeleket személyre szabottan a múlt héten kiküldött SMS-ben tájékoztatták a díjszabás módosításáról. Ezután a Telenor bármelyik ügyfélszolgálati csatornáján jelezhették, miként döntöttek. Elvben, ugyanis sokan arról panaszkodtak, hogy online vonalon akadozott a szolgáltatás, míg az üzletek előtt ideges Telenor-ügyfelek várakoztak – akár órákat.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közleményéből kiderül: a feltöltőkártyás, illetve a számlás mobilos ügyfelek a július 1-jei díjváltozások kapcsán eltérő határidőkig, és többféle módon nyilatkozhatnak. Az ügyfélszolgálatok leterheltsége esetén tértivevényes postai úton is nyilatkozhatnak az ügyfelek, ha nem kívánják elfogadni a Telenor (és a Telekom) július 1-jétől tervezett kétoldalú szerződésmódosítási ajánlatát. A Magyar Telekom nem mellékesen tegnaptól kezdte meg az értesítések kiküldését, azok kézhezvételétől kell számítani majd a 15 napot.

A Telenor Szentpáli utcai szalonjánál szerdán többen voltak a szokásosnál. Az Ákos néven bemutatkozó 40 körüli férfi arról beszélt munkatársunknak, hogy „magyaros” lett ez a történet. Szerinte meg kellett volna fordítani a dolgot: menjen be a Telenorhoz az, aki áremelést akar.

– Nem omlott volna össze az ügyfélszolgálat online rendszere sem, és mi sem lennénk idegesek… – mondta. – Egyébként a Telenor, pontosabban a Pannon GSM volt egykor szerintem a legjobb szolgáltató, ám mára már nem érzem ezt. Éppen az ilyen ügyek miatt…

Egy idősebb hölgy úgy nyilatkozott: nem az a néhány száz forint, vagy havi és családi szinten (pár) ezerrel nagyobb kiadással van baj.

– A baj a hülyének nézés! – legyintett.

ÉM-JLI


NMHH: július 1-je után is van mód a mobilos szerződésmódosítási ajánlatok elutasítására

Budapest, 2015. június 30., kedd (MTI) – Július 1-je után is van módjuk a Telenor és a Telekom ügyfeleinek, hogy elutasítsák a szolgáltatók szerződésmódosítási ajánlatát – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kedden az MTI-vel. tovább »

A Telenornál visszahívást kérhetnek az ügyfelek, a Telekomnál júliusban nyilatkozhatnak a díjszabás módosítással kapcsolatban

Budapest, 2015. június 29., hétfő (MTI) – A Telenornál június 30-ig visszahívást igényelhetnek az ügyfelek, amennyiben nem fogadják el a július 1-jén életbe lépő díjszabás módosítást. A Telekom pedig júliusban új értesítőket küld, így a társaság előfizetői ezek kézhezvételétől számított 15 napon belül utasíthatják vissza a tarifaváltozást – tájékoztatták a szolgáltatók az MTI-t hétfőn. tovább »



Sporthírek