Miskolc hírei

2012.12.20. 16:00

Telefonszám-felismeréssel gyorsítja a banki ügyintézést a Citibank

A CitiPhone telefonos ügyfélszolgálatot a Citibanknál regisztrált hazai mobiltelefonról hívó ügyfelek mostantól egy személyre szabott menürendszert hallanak, amelyben az általános információk és az összes lehetséges termék, illetve szolgáltatás felsorolása helyett kizárólag az ügyfél banknál igénybe vett termékeinek felsorolása, illetve a számára releváns tájékoztatás szerepel.

A CitiPhone telefonos ügyfélszolgálatot a Citibanknál regisztrált hazai mobiltelefonról hívó ügyfelek mostantól egy személyre szabott menürendszert hallanak, amelyben az általános információk és az összes lehetséges termék, illetve szolgáltatás felsorolása helyett kizárólag az ügyfél banknál igénybe vett termékeinek felsorolása, illetve a számára releváns tájékoztatás szerepel.Ehhez nincs szükség sem a betéti vagy hitelkártya 16 számjegyének, sem a hitelszerződés számának bebillentyűzésére, csak a négy számjegyű telefonos PIN kódra. Az automata rendszer a regisztrált mobilszám, valamint a megadott telefonos PIN kód alapján azonnal felismeri és beazonosítja az ügyfelet, s így személyre szabott menüt állít össze minden ügyfél számára.

Batara Sianturi, a Citibank Magyarország elnök-vezérigazgatója elmondta: „A CitiPhone volt az első 24-órás telefonos ügyfélszolgálat Magyarországon 1995-ben, és azóta számos innovációval fejlesztettük ezt a csatornát. Ez a mobiltelefonszám-felismerő funkció egy újabb innováció a magyar piacon, amivel évente több mint 500 ezer CitiPhone ügyfélhívást tudunk kényelmesebbé és összesítve mintegy 250 ezer perccel rövidebbé tenni. Tudjuk, hogy a mai felgyorsult világban minden olyan fejlesztést és újítást, ami gyorsítja, és még kényelmesebbé teszi a pénzügyek intézését, nagyra értékelnek az ügyfelek.”

Jon Wiggins, a magyarországi lakossági üzletág vezetője hozzátette: „A szolgáltatás fejlesztésekor kiemelt szempontként vettük figyelembe az ügyfélélmény növelését azáltal, hogy minden egyes ügyfél úgy érezheti: személyre szabott információt és szolgáltatást kap. Emellett azonban nyugodtan megemlíthetjük, hogy helyi tarifával számolva az ügyfélhívások évenkénti összesen 250 ezer perccel való lerövidítése várakozásaink szerint akár 10 millió forint telefonköltség-megtakarítással is járhat ügyfeleink számára.”

További információ a Citibank CitiPhone szolgáltatásáról a Citibank Magyarország www.citibank.hu internetes honlapján található.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!