Miskolc hét, Kazincbarcika két díja

Az idei Avasi Borangoláson. Díjazták a rendezvényt
Az idei Avasi Borangoláson. Díjazták a rendezvényt - © Fotó: ÉM
Miskolc, Kazincbarcika – Negyedik alkalommal osztották ki az Országos Városmarketing Díjakat.

Ebben az esztendőben összesen hetvenhat nevezés érkezett huszonhárom várostól. A pályázó szervezetek hét kategóriában nevezhettek. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Városmarketing Díj gyémánt elismerését. Ebből összesen hatvanegyet osztottak ki ebben az évben. Megyénkből Kazincbarcika két gyémántot kapott – az idén már hatodik alkalommal megrendezendő Kolorfesztiválért, illetve a Fitt Barcika tömegsport rendezvényért.

Miskolc, akárcsak tavaly, az idén is hét elismerést kapott. Miskolc ezzel tavaly kiérdemelte a Marketing fővárosa kitüntető címet is. Erről idén csak egy hajszálnyival maradt le, mivel Siófok nyolc gyémántot kapott.

A Marketingaktív megye 2018 különdíjat viszont megyénk nyerte el.

Az Országos Városmarketing Díj célja, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és intenzívebbé váló marketingtevékenységre.


Miskolci díjak

Gyémát díjjal jutalmazta a zsűri a Bike Day bringás bulit, az adventi villamost, az Avasi Borangolást, Miskolc új arculatát, az MVK Zrt. weboldalát, az Automotive Hungary-n való részvételt, valamint az Utazz velünk MVK-kampányt.