Mi kell a vásárlónak?

Mi kell a vásárlónak?
Miskolc – Válság ide, válság oda, vásárolni azért kell. Vásárlási szokásaink változásáról újabb felmérés készült.

A különálló boltok vásárlás és kedveltség szempontjából is a legnépszerűbbek: a magyar lakosság több mint egyharmada ezt a bolttípust látogatja a leginkább, hozta nyilvánosságra kutatási eredményét, a GfK Hungária. A vásárlók egynegyede a városszéli bevásárlóközpontokat választja leggyakrabban a négy típus közül, további egyötödük pedig belvárosi plázákba jár vásárolni. Tavalyhoz képest némi növekedést mutat a városszéli bevásárlóközpontok kedveltsége és látogatása, megközelítve a különálló boltokét. „Ez áldásos a kis- és középvállalkozásokra nézve, hiszen termékeiket – sok esetben hazai gyártókét –, eredményesebben tudják értékesíteni, ami a magyar gazdaságot lendítheti előrébb”, áll a közreadott elemzésben.

Az egyik megyénkbeli hipermarket tapasztalatait kérdezve kiderült, a Cora is azt szűrte le: egyre több vásárló keresi az ismert magyar beszállítóktól származó terméketet. Továbbá: vásárlóik előre megtervezik a „vásárlólistájukat”, korábban nem tervezett termékeket ritkábban vásárolnak, s figyelnek arra, hogy a jó árért jó minőséget kapjanak. Megnőtt azok aránya akik az olcsóbb termékeket keresik – de számukra is fontos a minőség, derül ki a válaszból.

 



0Hozzászólás

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

Még 1000 karakter

A kommentelés opció, a jó magaviselet kötelező! Moderációs elveinket itt olvashatja .






hirdet�s