„Mesés” termékekkel rukkol elő a XIXO és a Chocco Garden

Akt.:
„Mesés” termékekkel rukkol elő a XIXO és a Chocco Garden
A világ legnagyobb animációs licencére, a Jégkorszakra szerződött le a XIXO és a Chocco Garden

Az ICE AGE a világ egyik legnépszerűbb animációs mozifilm sorozata, amelynek már az 5. része kerül bemutatásra idén nyáron Jégkorszak – A nagy BUMM címen. Májustól tizenegyféle Chocco Garden édesség és négy különböző ízű XIXO dobozos ice tea kerül a piacra a mesefilm illusztrációival. A karácsonyi időszakra pedig újabb meglepetések várhatóak majd, melynek garantáltan örülni fognak kicsik és nagyok egyaránt.

A Jégkorszak a világ elsőszámú, több mint 5 milliárd dolláros üzletű animációs franchise rendszere, amelyből a kiskereskedelmi licencelt értékesítés több mint 1,4 milliárd dollárt tesz ki. Világszerte rendkívül népszerűek a 20th Century FOX mozifilmjével kapcsolatos termékek, legyen az ruházat vagy élelmiszer. A Jégkorszak figuráival ellátott termékek első számú korcsoportja a 4-12 éves fiúk és lányok, de a mesesorozat olyan népszerű, hogy ennél jóval tágabb érdeklődésre számítanak a gyártók.

A XIXO fémdobozos jegesteái áprilisban jöttek ki a piacra, melyek letisztult jeges dizánjához remekül illik a Jégkorszak licence és jól mutatnak a dobozokon a film karakterei. Az üdítőipari vállalat a termékkel egyedülálló óvodai támogatói programot indít májusban országos szinte.

A Chocco Garden minden termékénél a türkizkék színkóddal szeretné azonnal felismerhetővé és feltűnővé tenni termékeit, amely arannyal kiegészülve és az ice age ‘kaland’ és ‘Űr’ tematikáit felhasználva a licenszor 20th Century FOX elismerését is kivívta, az egyik legszebb Ice Age csomagolásnak tartják. Az új csomagolással nem csak a gyerekeket, de a fiatal felnőtteket is megcélozza az édesipari cég, hiszen míg az előbbiek a banánhabos mamut formájú édességért rajonganak az előzetes termékbemutatók után, addig utóbbiak a csokoládéval bevont narancsos piskótát vásárolnak leginkább.”







hirdetés