Marketing mellényúlások

Marketing mellényúlások
A marketing melléfogások rendre óriási reklámot csinálnak a hirdetőnek, más kérdés, hogy olykor roppant kellemetlen tud lenni egy-egy ilyen malőr…

Coca-Cola:

A Coca-Cola megcsúszott Spanyolországban a 2-literes üveg bevezetésével. Senki nem gondolt arra, hogy a spanyol háztartásokban csak kisebb hűtők vannak, amiben a 2-literes flakonok nem férnek el.

Electrolux:

Egy svéd nyelvről angolra fordított hírdetés koreai újságban megjelent szövege így szólt: “Semmi nem nagyobb szívás mint egy Elektrolux-porszívó”. (Nothing sucks more?)

Amerikai mosóporgyártó:

A 80-as évek közepén egy amerikai mosóporgyártó képes hirdetést jelentetett meg. A képen baloldalt egy halom szennyes ruha látható, középen a reklámozott termék, jobboldalt pedig a szépen tisztára mosott, kivasalt, egymásra rakott ruhanemű. Amire azonban senki sem gondolt: az arabok jobbról balra olvasnak. A termékértékesítés teljesen befuccsolt.

Bébiétel:

Afrikában próbálta eladni a bébiételgyártó cég, a termékét, az üvegen egy vigyori szőke kisbaba képe van. Afrikában csak kevesen tudnak olvasni, a konzerveken épp ezért a benne található étel képe van.
Forrás: vicc.zug.hu

Humor rovat

 








hirdet�s