Majdnem egy napig várakoztatta a telefonos ügyfélszolgálat

Egy brit nőt összesen húsz órán át várakoztatta az egyik telefonszolgáltató telefonos ügyfélszolgálata, anélkül, hogy bárki is válaszolt volna hívására – írta szombaton a The Times című brit lap. A BT cég szóvivője egy nemrég üzembe állított rendszer hibájával magyarázta az esetet.

Az 51 éves Hannah King azért szerette volna elérni a társaságot, mert új lakásába nem szerelték be a már kifizetett telefonvonalat, de az ügyfélszolgálat számán nem sikerült senkit sem elérnie: nyolc órán keresztül hallgathatta a kezelőre várakozó ügyfeleknek játszott zenét, és egy előre felvett üzenetet. Másnap szintén nyolc órát várt egy emberi hangra, harmadnap már négy óra elteltével megunta a dolgok, és letetette a kagylót. Összesen majdnem egy napot töltött el hiába várva az ügyfélszolgálatra.

“Olyan feszült és dühös voltam, hogy könnyekben törtem ki”, mondta el az 51 éves nő az újságnak. Az a probléma, tette hozzá King, hogy ha valami gond van a szolgáltatással, csak a telefonos ügyfélszolgálatot lehet igénybe venni, ahol végül csak zenét és előre felvett szöveget lehet hallani.

A BT szóvivője a lapnak nyilatkozva elmondta, hogy egy nemrég felszerelt új rendszer miatt több ügyfelet is órákig várakoztatott az ügyfélszolgálat, mindenkitől bocsánatot kért.