Magyar élsportolók mellé állt a XIXO

Akt.:
Magyar élsportolók mellé állt a XIXO
Április 2-án elindult a XIXO márka történetének eddigi legnagyobb kampánya. Az idén 5 éves, száz százalékban magyar tulajdonban lévő challenger brand élsportolók közreműködésével készítette el legújabb reklámfilmjét.

A HELL ENERGY Magyarország Kft. üdítőital brandje, a XIXO 5 évvel ezelőtti megjelenése óta a legmagasabb színvonalú termékkínálatot nyújtja fogyasztói számára. A többszörös Magyar Brands győztes márka meghatározó szereplője a hazai üdítőital piacnak, jegestea kategóriában pedig egyes kereskedelmi láncokban már a piacvezető szerepet is átvette. A XIXO folyamatosan bővülő portfóliójával és az elérhető áron kínált kiváló minőségű termékeivel hamar közkedveltté vált.

Az idén 5 éves magyar márka születésnapja alkalmából különleges reklámkampánnyal készült. Mivel a XIXO elkötelezett híve a minőségnek és a sportolói szponzorációnak, adott volt, hogy brandimidzsét a kettő ötvözetéből létrehozott kampány tükrözné leginkább. Így született meg egy házon belüli ötlet alapján a XIXO legújabb reklámfilmje, amely április 2.-tól látható a televíziós csatornákon. A kampányban Szász-Kovács Emese olimpiai bajnok párbajtőrvívó, Lékai Máté, Mikler Roland és Ligetvári Patrik a Telekom Veszprém és a magyar válogatott kézilabdázói, Hosnyánszky Norbert olimpiai bajnok vízilabdázó, valamint Märcz Tamás, a Magyar Férfi Vízilabda válogatott szövetségi kapitánya állnak a XIXO termékei mellé, ezzel párhuzamba állítva az általuk nemzetközi szinten elért eredményeiket és sikerességüket, valamint a hazai márkaként a XIXO által rövid idő alatt elért sikersztorit. A kampány részeként műsorra kerülő reklámfilmet a CAFE Communications készítette Nyitrai Márton rendező, és a Sorstalanság főszereplőjeként ismertté vált Nagy Marcell operatőr közreműködésével. A gyönyörű snittekből álló 1 perces reklámfilmet Vermes Iván nemzetközileg elismert operatőr beautyshotjai teszik még látványosabbá.

De nem csak reklámfilm készült a kampányhoz; a XIXO 360 fokos marketingstratégiájának köszönhetően outdoor- és online felületeken, valamint a közösségi médiában is gyakran találkozhatunk majd a XIXO arcaival – a nagy sikereket elért magyar élsportolókkal.

„Szívügyünk a hazai sportolók támogatása. Ugyanúgy hiszünk bajnokainkban, ahogy saját sikereinkben – a XIXO mindig a tökéletességre törekszik és a legjobbat nyújtja fogyasztói részére, ezért kampányunkban olyan sportolókkal dolgozunk együtt, akik azonos értékeket képviselnek, mint mi, hiszen a minőség közös szenvedélyünk.” – mondta Fodor Imola Lilla, a XIXO marketingigazgatója.

A reklámfilm:

 

– PR cikk –

 







hirdetés




hirdet�s