Linképítési folyamatok

Linképítési folyamatok
A linképítés során számos fontos szempontot kell figyelemmel kísérnünk. Számottevő, hogy a linkprofilra időnként nézzünk rá – ez a gondolat szinte örökérvényű ugyanis.

Sokak számára meglepetésnek tűnhet, hogy hányan nem ismerik a linkprofilokat, így nem is tudják, pontosan hol keressenek meg bizonyos linkeket. A lényeg az, hogy nyitott szemmel járjunk. Nem az számít ugyanis, hogy a Google Search Console-ra bízzuk magunkat vagy hogy fizetős eszközöket használunk. Mindenekelőtt legyünk óvatosak, hiszen eltérő eredményeket fognak mutatni a különböző eszközök.

Amennyiben a változást követni szeretnénk – miért ne tennénk – egyetlen eszközt érdemes kiválasztani, és a trendek kirajzolásánál annak az eredményeire tekintettel lenni. A linképítési döntések során nem preferáljuk különösebben mások lépéseit, vagy azok leutánzását, azonban elképzeléseinkkel ellentétben számos linképítő más véleményen van ebben a kérdésben. Szerintük ugyanis a versenytársak adatainak elemzéséből van értelme azt kiszűrni, mi az, amit nem csinálnak, így lehet akár jó ötletünk arra, mit kellene tenni az űr kitöltéséhez, nem csak valami mást lemásolni.

Az egyik legtökéletesebb választás lehet az erre alkalmas eszköz, a BuzzSumo. Az ügyfelek kíváncsiak arra, hogy X versenytárs fele annyi linkkel miért ér el több sikert, mint ő, vagy hogyan lehetséges, hogy XY versenytárs helyezésben elé került, miközben ő teljesen újnak számít. Abban, ha megnézzük, hogy versenytársaink milyen lépéseket tesznek, nincsen semmi rossz, kitalálhatjuk, mindezt hogyan fordíthatjuk a mi előnyünkre.

Ahhoz, hogy jól teljesítsünk keresőoptimalizálási szempontból, ne gondoljuk, hogy túlzott mennyiségű tartalmat kell generálni. Sok weboldal számára nem fenntartható, hogy heti 10 tartalmat publikál és ez nem is lesz jó hatással az oldalra. Amennyiben éppen a mi oldalunk a szerencsés, ahol ez mégis működik, nyugodtan folytathatjuk. Ha olyan vállalatunk van, ahol ezt lehetetlen lenne jó minőségben megoldani, fogadjuk el, haszontalan tartalommal nem halmozzuk el a látogatókat. Előfordulhat, hogy a megfelelő tartalmat megjelenítő linkekhez nehéz hozzáférni, a haszontalan tartalomra azonban semmiképp se hagyatkozzunk.

A linképítést, amennyiben jól szeretnénk végezni, érdemes profi SEO ügynökségre bízni, hiszen mi magunk nehezen tudjuk felvenni a kapcsolatot olyan jó minőségű oldalakkal, ahol kedvező áron kihelyezik a cikkeinket, megfelelő linkekkel ellátva.

– PR cikk –