Lehet, hogy hibázott a mozdonyvezető? – Népszava

Egyelőre nem hozza nyilvánosságra a MÁV a múlt heti, négy halálos áldozatot követelő, monorierdei vasúti balesettel kapcsolatos belső vizsgálatának eredményeit. A Népszava úgy tudja, hogy az IC-be hátulról belerohanó személyvonat vezetőjének felelősségét állapították meg a vasúttársaságnál. A lap szerint a vonat vezetője állítólag egy kalauznővel beszélgetett a tragédiát megelőzően. Vélhetően kikapcsolta a vonatbefolyásoló rendszert is, […]

Egyelőre nem hozza nyilvánosságra a MÁV a múlt heti, négy halálos áldozatot követelő, monorierdei vasúti balesettel kapcsolatos belső vizsgálatának eredményeit. A Népszava úgy tudja, hogy az IC-be hátulról belerohanó személyvonat vezetőjének felelősségét állapították meg a vasúttársaságnál. A lap szerint a vonat vezetője állítólag egy kalauznővel beszélgetett a tragédiát megelőzően. Vélhetően kikapcsolta a vonatbefolyásoló rendszert is, ami lelassította volna a vonatot, azután, hogy egy földalatti vezeték zárlatos lett és meghibásodott a biztosítóberendezés. A berendezés kikapcsolása azonban csak a nagy sebességet magyarázná, azt viszont nem, hogy miért nem látta a masiniszta az előtte lévő vonatot és fékezett időben.



Sporthírek






hirdet�s