Öld a közutat vagy kiálts dugót? – Index.hu

Ha nem érkezik meg a 30 milliárd forintos állami többlettámogatás első részlete márciusban, akkor a BKV az április-májust még túl tudja élni, de már méregdrága folyószámlahitelekből, a legdrágább hitelformából, illetve szállítói tartozásokat görgetve maga előtt. Az biztos, hogy ezt az évet a közlekedési társaság nem tudja kihúzni 30 milliárd forintos hiánnyal – mondta az Indexnek […]

Ha nem érkezik meg a 30 milliárd forintos állami többlettámogatás első részlete márciusban, akkor a BKV az április-májust még túl tudja élni, de már méregdrága folyószámlahitelekből, a legdrágább hitelformából, illetve szállítói tartozásokat görgetve maga előtt. Az biztos, hogy ezt az évet a közlekedési társaság nem tudja kihúzni 30 milliárd forintos hiánnyal – mondta az Indexnek Vitézy Dávid. A Budapesi Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója az idei BKV-menetrendet tartalmazó paraméterkönyv kapcsán kijelentette: nem lesz járatritkítás. A BKV összteljesítménye nem változik, viszont a zsúfolt vonalakra több jut majd, kisebb menetrendi változások lesznek. A parkolási rendszerrel kapcsolatban a vezérigazgató azt mondta: a budapesti önkormányzatok és parkolási társaságok között egy új szintet hoznának létre. A BKK egységes ügyfélszolgálatot működtetne, egységes nyilvántartást vezetne a pótdíjakról, kiválasztaná a mobilparkolással foglalkozó cégeket, egységesen írna ki pályázat ot az automaták beszerzésére. A kerület választaná ki továbbra is az üzemeltető parkolási céget, az üzemeltető pedig alkalmazná a parkolóőrt, üzemeltetné az automatákat. Ehhez a kétharmados önkormányzati törvényt kellene módosítani.








hirdet�s