Küldjön hírt – Nagyon ráfázott az olvasónk az MVK ügyfélszolgálattal

Akt.:
Nagyon ráfázott az olvasónk az MVK ügyfélszolgálattal - illusztráció
Nagyon ráfázott az olvasónk az MVK ügyfélszolgálattal - illusztráció
Miskolc – Olvasónk elvesztette az összes iratát, majd beindult a szokásos kálvária: mindenből újat, rengeteg pénz és idő. Aztán felhívták az MVK-tól, hogy ott van náluk az összes irat…

„Csak most olvastam a kakaós csigás esetet a villamoson, és egyetértek az utassal, aki sérelmezi az ellenőrök hozzáállását az ügyhöz! A cikk elolvasása után döntöttem úgy hogy én is megosztom a történetemet az olvasókkal.

Az ÉMÁSZ ügyfélszolgálatán voltam és kifelé jövet elveszítettem az irattárcámat, amiben benne volt minden iratom (szem.ig. lakcím kártya, adókártya. tb. kártya, jogosítvány, munkahelyi vezetői engedélyem, autóm forgalmi engedélye, bankkártyám tehát minden olyan irat, ami nélkül mozogni sem lehet)

Amikor észrevettem, hogy nincsenek meg az irataim, elmentem a rendőrségre, akik átirányítottak az okmányirodába ők átküldtek a kormányablakba, ahol végre sikerült bejelentenem az irataim elvesztését (ezt azért fontos megtenni, mert ha bűncselekményt követnek el az iratokkal, akkor engem keresnek meg először) ahol ideiglenes személyi igazolványt és vezetői engedélyt kaptam. Az ügyintézőhölgy mondta, hogy érdemes kéthetet várni az új íratok ill. engedélyek kiváltásával, mert a tapasztalatok alapján ha megtalálják az iratokat, ennyi idő múlva értesülhetek róla. Vártam is három hetet, de sajnos nem kerültek meg az irataim, de azért a bank kártyámat letiltattam. A várakozási idő letelte után megcsináltattam minden elveszített iratomat és az autómmal kapcsolatos engedélyeket (ez három nap szabadságomba és több tízezer forintomba került).

Itt jött képbe az MVK Zrt.!

Az irataim elvesztése után másfél hónappal kaptam egy levelet az MVK. Zrt. ügyfélszolgálatától hogy a személyes irataim náluk van és kezelési költség ellenében átvehetem.

A feleségem másnap be is ment az ügyfélszolgálatra és átvette az irataimat és megkérdezte a “kedves” hölgyet, hogy mikor került hozzájuk a az írat tárcám? A válasz az volt, hogy nem mostanában! Az újabb kérdés az volt a feleségem részéről, mért csak most értesítettek az iratokból már újakat kellett csináltatni!? Az ügyintéző nevetve csak annyit mondott, hogy legalább most már van mindenből kettő!

Véleményem szerint az MVK Zrt.-nél nemcsak az ellenőrökkel van probléma hanem az ügyfélszolgálaton is ahol állítólag magasabb iskolai végzetség szükséges?

Felháborítónak tartom az ügyfélszolgálaton lévő hölgy közömbösségét és gúnyolódását! Nekem szabadságomba és – a minimálbéremhez képest – sok pénzembe került az iratok és engedélyek beszerzése. Ha ők nem ennyire közömbösök és nem várnak heteket az értesítő levél kiküldésével, akkor nekem nem került volna pénzembe.

Természetesen én vagyok elsősorban a hibás, de az ügyfélszolgálat is hibás, mert rengeteg lehetőség lett volna az értesítésemre pl: a munkahelyem felhívása, az ügyfélszolgálattól száz méterre van a kormányablak ha oda átviszik az irataimat akkor ők hivatalból értesítenek ill. az OTP még közelebb van hozzájuk és oda adják be az iratokat az is megfelelő lett volna.

Vagy amit meg is tettek több hét múlva: lakcím alapján értesítenek.

Sajnos olyan világot élünk ahol az emberek nagyon közömbösek és nemtörődömök egymással!”








hirdetés