Kovácsvágásra mentek először – Átadták az első Mobilizált Ügyfélszolgálatot

Kovácsvágás – Elindult a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának (KEKKH) új szolgáltatása.

A KEKKH Mobilizált Ügyfélszolgálata mostantól képes az ország bármely pontjára eljutni és biztosítani az okmányirodákban, kormányablakokban megszokott ügyintézést.

Helybe mennek

A Mobilizált Ügyfélszolgálatot Tasnádi László, rendészeti államtitkár és dr. Ignácz István, a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának elnöke adta át Kovácsvágáson.
– A szolgáltatás létrehozását az indokolta, hogy egyes állampolgárok, társadalmi csoportok lehetnek tartósan vagy alkalomszerűen olyan helyzetben, például katasztrófahelyzetben, tömeges okmányvesztés esetén, hogy nehezen tudnak eljutni egy ügyfélszolgálatra. Az ilyen esetekre kínál megoldást ez a Mobilizált Ügyfélszolgálat – mondta dr. Ignácz István.

A körülbelül hat méter hosszú ügyfélszolgálati buszban két ügyintézői munkahelyet alakítottak ki, amelyből az egyik a biometrikus (arckép, ujjnyomat, aláírás) adat-felvételezést (fotófülke) is el tudja látni, így személyi okmányokkal és gépjárművekkel kapcsolatos ügyeket is lehet intézni. A szükséges informatikai eszközöket ennek megfelelően építették be, megfelelve a vonatkozó jogszabályoknak. A mobilizált ügyfélszolgálati gépjárműben az illetékek, igazgatási szolgáltatási díjak kiegyenlítésére bankkártyás fizetési lehetőség biztosított.

– Örültünk ennek a lehetőségnek, hogy nálunk mutatkozott be a rendszer – mondta lapuinknak Sándor Endre, Kovácsvágás polgármestere. – Éltünk is a lehetőséggel, hiszen húsz ügyfelet fogadott a mobil rendszer hétfőn, magam voltam a 21., mert nekem is lejárt már a személyi igazolványom, így egyszerűen meg tudom újítani. nagy segítség lehet ez a kistelepüléseknek, akik hiszem, hogy élni is fognak ezzel az új rendszerrel.

ÉM-BG



Sporthírek