Kéthetes számlázási szünet az E.ON-nál

E.ON
E.ON
Az E.ON Hungária csoport minden áram- és gázszolgáltatójánál két hetes időszakra 2007. augusztus 30-tól szeptember 10-ig technikailag leáll a számlázási rendszer. Ebben az időszakban az ügyfélszolgálat csak korlátozott ügyintézési lehetőséggel tud ügyfeleink rendelkezésre állni.

A hatályos magyar és uniós szabályozásokban lefektetett kötelezettségekkel összhangban az E.ON Hungária Zrt.-hez tartozó gáz- és áramszolgáltató cégek jogilag szétválasztják , azaz külön cégekbe szervezika hálózati szolgáltatói és a közüzemi szolgáltatói – értékesítés- tevékenységüket, így az E.ON Észak-dunántúli, az E.ON Dél-dunántúli és az E.ON Tiszántúli Áramszolgáltató Zrt.-k, valamint az E.ON Dél-dunántúli és az E.ON Közép-dunántúli Gázszolgáltató Zrt.-k eddigi közüzemi szolgáltatói tevékenységét egységesen az E.ON Energiaszolgáltató Kft. végzi, a Magyar Energia Hivatal jóváhagyása alapján.

A szolgáltatás jellegében és módjában semmilyen változás nem következik be, ám mivel a szolgáltató jogilag megváltozott, így ügyfelek szerződéses és fogyasztási adatai is át kell, hogy kerüljenek az új céghez. Az adatok pontos és biztonságos átvitele érdekében technikailag szükséges a számlázási rendszer átmeneti szüneteltetése, ezért az E.ON Hungária csoport minden áram- és gázszolgáltatójánál két hetes időszakra 2007. augusztus 30-tól szeptember 10-ig technikailag leáll a számlázási rendszer. Ebben az időszakban az ügyfélszolgálat csak korlátozott ügyintézési lehetőséggel tud az ügyfelek rendelkezésre állni, amelyből adódó esetleges kényelmetlenségekért az ügyfelek türelmét és megértését kéri az E.ON Hungária Zrt .

A korlátozott ügyfélszolgálati időszak alatt ügyfélszolgálati munkatársak az alábbi témákban tudnak tájékoztatást adni:

– a korábban beérkezett befizetések,

– a beállított részszámla összeg,

– a következő mérőleolvasás időpontja,

– folyószámla egyenleg.

Egyéb esetekben (mérőállás-bejelentés, ügyfélcsere, számlázással, számlareklamációval, pótszámlázással kapcsolatos stb.) megkeresését rögzítik, a folyamatot elindítják és szeptember 10-ét követően dolgozzák fel.

A korlátozott ügyfélszolgálati időszak alatt a műszaki hibabejelentés zavartalanul működik.

Kapcsolódó anyagok:

  • Ködbe vesző szolgáltatások
  • A Tigáz válaszol: Csak azon a 3 napon
  • Ügyintézés debreceni módra