Kellett ez a győzelem

Kellett ez a győzelem

Megnyertük a Zemplén Rally-t, na persze csak a kategóriánkat – nyiltakozta Suba Egon a Subákok Rallye Team tagja.

Mivel a kategória bajnok kiesett rögtön az első szakaszon, akár másképp is alakulhatott volna a bajnokság. Ugyanis, ha Pécsen nem ilyen rossz eredményt érünk el műszaki hiba miatt, akkor matematikai esélyünk lett volna a bajnoki cím megszerzésére, és amint az a hétvégi versenyen bebizonyosodott, alakulhatott volna akár szerencsésen is.

De ezen túltesszük magunkat…

Az első nap végére igen sokkal vezettünk már, közel három és fél perc volt az előnyünk a kategória társakkal szemben. Ennek egyik oka volt az is, hogy Bakó Laciéknak komoly műszaki problémájuk akadt. Ezért ekkora előnnyel már csak arra kellett figyelni, hogy a kocsival beérjünk a célba. Az autónak már igencsak volt baja… A karosszéria teljesen megadta magát, az utolsó gyorson úgy mentünk, hogy spaniferrel volt felkötve a bölcső a tornyokhoz.

A verseny azonba így is tartogatott néhány érdekes mozzanatot számunkra is.

A második gyorson volt egy kis kalandunk, Erdőbényén negyedik fokozatban bementünk a kanyarba, úgy nézett ki, hogy van egy nyom, a kanyar közepén pedig egyszercsak eltűnt, majdnem negyedik teli gáznál megforogtunk, de nem egyszerűen.

Szerencsénk volt, mert az úton maradtunk, és még így is adtunk 20-at a többieknek. Az első nap végi kányi gyorson már sötétben mentünk végig. Az elejétől olyan 100 méterenként voltak az árokban autók, először azt hittük, hogy nézők vagy rendezők, akik ott parkolnak, de nem, hanem versenyautók voltak egymás hegyén hátán, hihetetlen látvány volt. A töltésünk addigra elment, így itt nagy lámpasor nélkül mentünk.

A lelkünknek kellett ez a futamgyőzelem. Bár a verseny jól sikerült, a mérlegünk nem túl szép, sőt bosszantó. A bajnokság végeredményével pedig végképp nem vagyunk elégedettek. Az idei évben a nyolc futamból nekünk csak öt befejezettünk van, amiből azért négyet megnyertünk, és az ötödiken, a Mecsekben egy 8. hely jutott a műszaki hibának köszönhetően.

A kieséseink is szinte mindegyik vezető pozícióból történt, Szombathelyen és Budapesten is vezettünk, amikor a technika megadta magát, Egerben pedig a második helyről adtuk fel a versenyt.

Suba Egon – Suba Ákos – Skoda Felicia 1,4 (A5) Subákok Rallye Team








hirdet�s