Januárban jön a drogériapiac farkasa

Új konkurenciát kapnak jövő év elejétől a drogériák. A német Schlecker cég a Lidl által alkalmazott agresszív kereskedelmi módszerekkel küzdötte fel magát Európa egyik vezető drogérialáncává, és most Kelet-Közép-Európát akarja meghódítani.

Megjelenésével árháborúra és a piac átrendeződésére lehet számítani Magyarországon -írja a Népszabadság.

A társaság az elmúlt hetekben több megyei lapban is toborzott munkatársakat újonnan megnyíló, körülbelül egy tucat üzletébe, melyek a nagyvárosokon kívül a kisebb településeken is megjelennek majd. Az új piaci szereplő viszonylag szerény kínálattal, de rendkívül alacsony árakkal igyekszik elnyerni a vevők tetszését; portékáinak 15 százalékát saját márkás termékei teszik ki, de a vegyi áruk mellett kávét, édességet, italokat és dohányárut is lehet majd kapni.

A Schlecker tavaly Németország csaknem 11 ezer boltjában 5,4 milliárd eurós forgalmat ért el, de a cég további tíz európai országban is jelen van már. Magyarországon is gyors terjeszkedésre lehet számítani; a cég által diktált iramra jellemző, hogy 1990 és 1999 között megháromszorozta boltjai számát. A tulajdonos egyébként a Lidl-üzleteket működtető befektetői csoport legnagyobb külső befektetője.








hirdet�s