Újabb mentőöv a Ferencvárosnak

Budapest – A Zöld-fehér Szív Bt. a jövőben a társaság emblémájával ellátott termékek értékesítésével kívánja támogatni a nehéz gazdasági helyzetben lévő Ferencváros labdarúgócsapatát – tudatta Kopeczki Lajos a betéti társaság vezetője pénteken, Budapesten.

A bt. a CBA áruházlánccal állapodott meg a termékek értékesítésében.

Elsőként a Muraközy Ostya Kft-vel állapodtak meg, a jövő héttől már országosan kaphatóak lesznek a zöld-fehérlogóval ellátott ízesített édességek a CBA áruházakban.

“Több hálózattal is tárgyaltunk, a CBA a kezdetektől fogva nyitott volt. Az egyesület szimpatizánsai az ország minden területén megtalálhatóak, az üzletláncnak ez lehet a garancia az új termékek keresletére” – mondta a Független Hírügynökségnek az egykori sportriporter.

A társaság minden értékesített árucikk után öt százalékkal részesül, amely a tervek szerint hatvan-negyven százalékban oszlana meg a Ferencváros felnőtt, illetve utánpótlás csapatai között.

Kopeczkiék még nem egyeztek meg a klubbal, a tervek szerint a befolyt összeget szponzorként ajánlják fel az FTC-nek. A termékek csomagolására nem a Ferencváros hivatalos emblémáját, hanem egy zöld-fehér szívet nyomtatnak, ez pedig – a mostani akció kezdeményezői szerint – nem ütközik a Ferencváros és a Várszegi Gábor vezette Fotex 2003-ban kötött kereskedelmi szerződésébe. Utóbbi alapján nem kerülhetne rá a klub címere és bármilyen más, az egyesületre utaló szimbólum semmilyen, kereskedelmi forgalomba kerülő termékre, a Zöld-fehér Szív Bt. és emblémája viszont még 1997-ben jött létre.








hirdet�s