Új Vodafone márkaképviselet nyílt Debrecenben

Vodafone
Vodafone
Debrecen – A Vodafone Magyarország új márkaképviseleti arculatot vezet be saját hálózatának 21 üzletében. Elsőként a debreceni üzlet kapott új belső kialakítást, a megújulás országszerte tovább folytatódik az év folyamán.  video

Az új design legfőbb eleme az ügyfélközpontúság, amely a Vodafone Csoportot világszerte, így Magyarországon is jellemzi.

Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója a márkabolt hivatalos megnyitóján jelentette be, hogy a Vodafone Magyarország 1 millió forinttal támogatja a debreceni paneltűz károsultjait.

A márkaboltok új belső kialakítása tükrözi a Vodafone megbízhatóságát és dinamizmusát. A saját tulajdonú országos hálózat átalakításának első állomása Debrecen, ahol a több mint kétmillió ügyféllel rendelkező szolgáltató március 1-jétől várja látogatóit.

Az új üzletek kialakításában fontos szerepet kapott a Vodafone Csoport felmérése és tapasztalata. A nemzetközi kutatás szerint a márkaüzletekbe látogatók egy része vásárlási szándékkal érkezik, míg mások érdeklődnek, információt vagy szolgáltatást kérnek. A különböző igényekkel érkező látogatók kiszolgálását segíti az új berendezés, amely megkönnyíti az eligazodást. A felmérés szerint előfordul, hogy a leendő illetve a már meglévő ügyfeleknek várakozniuk kell.

A várakozási idő hasznos és informatív eltöltését szolgálják az interaktív megoldások, a mobiltelefonok kipróbálásának lehetősége, a Vodafone live! oldalainak böngészése, a megújuló és egyre bővülő termékek és szolgáltatások egész sorának valódi megtapasztalása.

„Úgy gondolom, hogy az új design, az új megoldások tovább erősítik ügyfeleink elégedettségét, mely a Vodafone számára kiemelten fontos. A koncepciót már a Vodafone Csoport számos vállalatánál bevezették, így lehetőségünk nyílt arra, hogy a külföldi tapasztalatok alapján, Magyarországon a leginnovatívabb, leginkább bevált megoldásokat válasszuk. A hatékonyabb és gyorsabb kiszolgálás mellett termékeink és szolgáltatásaink felfedezése ebben az új, inspiráló környezetben remélhetőleg igazi élmény lesz minden látogató számára. A minden látogató a Vodafone esetében világszerte több mint 200 millió ügyfelet jelent, akik Rómától Münchenig, Sydney-től Debrecenig ugyanazt a kényelmet és odafigyelést élvezhetik” – mondta Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. „A világ vezető nemzetközi mobilkommunikációs csoportjaként az Európai Unió törekvéseivel összhangban kiemelten fontosnak tartjuk a regionális fejlesztéseket, így Magyarország második legnagyobb városában és egyben régiós központjában útjára indítani az átalakítást logikus választásnak tűnt” – tette hozzá Beck.

A Vodafone ügyfélközpontú gondolkodását jelzi a Vodafone ügyfelei számára elérhető Online Ügyfélszolgálati terminál is. A saját tulajdonú márkaboltokban elhelyezett készülék segítségével kényelmesebbé és gyorsabbá vált az ügyintézés, hiszen az előfizetők az Online Ügyfélszolgálaton keresztül kezelhetik prepaid vagy postpaid előfizetéseiket, így például, válthatnak tarifacsomagot, megrendelhetnek, vagy lemondhatnak különböző szolgáltatásokat, esetleg módosíthatják ügyféladataikat. (x)








hirdet�s