Hajszálnyi különbség: két pont

Egy nem elég – mondhatná Flavio Briatore és a Renault, miután Brazíliában Fernando Alonsónak köszönhetően bezsebelték a világbajnoki címet.

A vezetők között. A konstruktőri elsőségért viszont ádáz csatára van kilátásunk a hátralévő két – a japán és a kínai – futamon, hiszen a dél-amerikai versenyen a McLaren-Mercedes kettős győzelmével megelőzte a tabellán az addig – egyébként az év eleje óta – vezető Renault-t.

A különbség viszont egészen elenyésző: mindössze két pont. A wokingiak nyilván ezzel a címmel akarnak vigasztalódni Kimi Räikkönen elveszített világbajnoksága után, ami pedig a franciákat illeti: azt mondják, evés közben jön meg az étvágy.

A boxutca elején

A győztes csapat a következő szezonban a legelőkelőbb helyet – az első garázsokat – foglalhatja el a boxutcában, így jövőre a hosszú évek óta a Ferraritól pirosló „műhely” egészen biztosan színt vált. Hogy kék vagy ezüstszínű lesz-e, az még talány, de az utóbbi viadalokon mutatott produkciókat szemlélve, a McLarennek van nagyobb esélye. Persze a Forma–1-ben minden megtörténhet, sőt mindennek az ellenkezője is…

A Ferrari a harmadik helyért van versenyben, nyilatkozataik szerint legalább a dobogó legalsó fokára szeretnének felállni a végső számolgatást követően. Erre van is sanszuk, a Toyota az utolsó két nagydíjon csupán három pontot szerzett, habár előtte pedig ők teljesítettek acélosabban a Ferrarinál. A differencia mindenesetre tizenhét pont, ami megőrizhetőnek látszik.

Ü. Sz.








hirdet�s