Fizetett hirdetésben nyugtatnak a gyógyszergyártók – Napi Gazdaság

A gyógyszergyártók fizetett hirdetésekben próbálják értelmezni az egészségügyi tárca “gyógyuljon olcsóbban” mottójú kampányának félreérthető részeit – írja a lap. A minisztérium tájékozatásából sokan arra következtettek, hogy az orvosoknak a legolcsóbb gyógyszert kell felírniuk, különben megbüntetik őket.

Az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesületének és a Magyarországi Gyógyszergyártók Országos Szövetségének közös kampánya arra hívja fel a figyelmet, hogy az azonos hatóanyagú gyógyszerek közül a beteg az olcsóbbat is választhatja, ám ez nem kötelező.

Az egy héttel ezelőtt kezdett értelmező kampány 25 millió forintjába kerül a gyógyszergyártóknak. Ez nagyjából megegyezik az Egészségügyi Minisztérium alapkampányának költségvetésével – írja a lap.








hirdet�s