Fidesz: hitelességet nem lehet pénzért venni

A szavahihetőség és a hitelesség nem egy termék, amelyet pénzért meg lehet venni – ezt a Fidesz szóvivője mondta kedden délelőtt újságíróknak. Szijjártó Péter szerint a kormány évi 100 millió forintot költ az adófizetők pénzéből arra, hogy magyarázza intézkedéseit.

A Miniszterelnöki Hivatalnál 5 új pozíciót hoztak létre. A kommunikációval foglalkozó kabinetfőnök-helyettes, a kommunikációs igazgató, a marketing-kommunikációs igazgató, a PR-igazgató és a szakpolitikai igazgató bérköltsége eléri az évi 70 millió forintot, ami egy közepes magyarországi reklámcég éves költségvetése.

Szijjártó Péter szerint hiteles politikára van szükség, nem pedig arra, hogy a kormányfő az adófizetők pénzéből magyarázza hazugságait. A Fidesz szóvivője úgy fogalmazott: a “Magyarország Rt.-n belül létrehoztak egy reklámmal foglalkozó leányvállalatot”.

A Kormányszóvivői Iroda közleményében úgy reagált Szijjártó Péter szavaira, hogy “álságos a radikális ellenzék újabb vádaskodása”, az kiabál most hangosan, akiknek takargatnivalója van. A kancellária az Orbán-kormány idején egy évben költött annyit kommunikációra, mint a mostani koalíció 4 év alatt összesen. Ráadásul a Fidesz legújabb politikai PR-akciójának az a célja, hogy fenntartsa a botránypolitizálást – olvasható a közleményben.








hirdet�s