Étkezzünk okosan nyáron is

Illusztráció - Étkezzünk okosan nyáron is
Illusztráció - Étkezzünk okosan nyáron is - © Fotó: turmixvilag.hu
Budapest, Miskolc – Enni és inni mindig kell, mindegy, hogy hol van az ember. Ha azonban a megszokottól eltérő körülmények közé kerülünk, jobban kell figyelnünk…

A nyár a vakáció, baráti összejövetelek, közös sütögetések és láthatatlanul lerakódó pluszkilók időszaka. Az alábbi tanácsok megfogadásával el lehet kerülni a fölösleges kilókat.

– Ha nem otthon eszel, válassz mindig valami egészségeset: salátákat, grillhúsokat és desszertnek gyümölcsöt!

– Mielőtt bármilyen rendezvényre, programra mész, még otthon egyél valami egészséges ennivalót, ellenkező esetben nagyon nehéz lesz ellenállni a kalóriadús és cseppet sem egészséges ennivalóknak. Ha moziba mész, és nem akarsz kimaradni a filmnézés közbeni csipegetésből, válaszd a kalóriaszegényebb nasikat.

Hogyan válassz okosan?

– A frissítők választásánál is jusson eszedbe, hogy a hűtött üdítőknél sokkal egészségesebb és ugyanolyan frissítő egy nagy pohár víz jégkockákkal és néhány szelet citromkarikával.

– Töltsd fel a hűtőt friss gyümölcsökkel, zöldségekkel! A nagy melegben sokkal jobban fog esni, mint bármi más!

– Ha a közös baráti összejöveteleken chips, pogácsa és sütemény helyett gyümölcssalátát szolgálsz fel, mindenki egészségére vigyázol, s csak a fantáziádon múlik, mivel kápráztatod el a vendégeket.

– Ha mégsem sikerült ellenállni a csábításnak, és úgy érzed, többet ettél, mint kellett volna, ne aggódj! A nyár előnyeit kihasználva bármikor futhatsz, kerékpározhatsz, sétálhatsz, úszhatsz, hogy ledolgozd a fölösleges kalóriákat.

ÉM








hirdetés