Elpártolt mellőlük a szerencse

Elpártolt mellőlük a szerencse
Kívülről nézve nagyszerű technikával, egy ütőképes autóval vágott neki a miskolci Hankó László az idei első osztályú rallybajnokságnak, ám az eredmények azonban közel sem úgy jöttek, ahogyan eltervezték.

Hankóék a Mitsubishi Lancer EVO VII-essel többször álltak az út szélén, így érthetően csalódott a pilóta a 2005-ös esztendőjével kapcsolatban.

– Sokszor elpártolt mellőlünk a szerencse – mondta érdeklődésünkre Hankó László. – Már a bajnokság eleje rosszul kezdődött, hiszen Egerben motorprobléma miatt csupán három gyorsasági szakaszt tudtunk teljesíteni. Miskolcon jól indult minden, ugyanis abszolút hetedik helyen is álltunk, de a második napon elment a hajtásunkból az olaj, gyakorlatilag hátsó kerekessé válta az autó, ezért örültem, hogy be tudom hozni a célba. Nagy nehézségek árán meg tudtuk tartani a kategória harmadik helyet, ekkor azt gondoltuk, hogy a továbbiakban nem lesznek ilyen gondjaink.

De Hankó László tévedett. Bár még Kassán célba értek – kategória negyedik helyen -, de már itt is jókora kalandot éltek át. Az utolsó gyorsasági szakasz második felében – öt kilométert – ugyanis defektes kerékkel tett meg a Mitsubishi, így aztán egyáltalán annak is örülniük kellett, hogy be tudták fejezni a viadalt. Ezután viszont gond, gond, és megint csak gond jellemezte a párost.

Szombathelyen fölborultak, Veszprémben egy “húszforintos” cső tört el, amiért kénytelenek voltak kiállni. Budapesten újabb technikai hiba miatt csomagoltak hamarabb, Pécset pedig kihagyták Hankóék. Már csak azért is, hogy a szezonzáró zempléni futamra a lehető legjobban fölkészítsék az autót.

– Azért vagyok csalódott, mert kívülről-belülről egy jó technikánk van és ilyen-olyan problémák miatt nem tudunk eredményesebben szerepelni – folytatta Hankó László. – Most azon vagyunk, hogy a Zemplénre minél jobban fölkészítjük az autót és magunkat is. A bajnokságban dobogóra vártam magunkat – ez már nem fog összejönni…. Ettől függetlenül szeretnénk jól szerepelni. A hazai versenyeken általában jól szokott menni és bízom benne, hogy ezúttal nem hagy cserben a technika. A jövővel kapcsolatban annyit tudok elmondani, hogy árulom a kocsimat, nagyon szeretnék 2006-ban egy EVO VIII-as géppel autózni. Ezek azonban még csak tervek.








hirdet�s