Elmeséljük, mi a BIX

Akt.:
Elmeséljük, mi a BIX
Láttuk, hogy tátong egy hatalmas űr a piackutatás egyik szegmensében. Gondoltunk egyet, és igyekeztünk kitölteni egy új szolgáltatással, ahol a leendő partneredet/beszállítódat a korábbi értékelések alapján ki tudod választani.” – meséli a BIX csapatának egyik tagja.

A saját cégét mindenki tudja reklámozni, hol jobban sikerül, hol rosszabbul, de jobban belegondolva, mindenki inkább arra kíváncsi, hogy a korábbi partnerek hogyan voltak megelégedve az üzleti kapcsolattal. Miért érdekes ez az információ? Mert, ha egy új szerződéskötés esetleg kapcsolatfelvétel előtt állunk, szeretünk minél többet tudni leendő partnerünkről. És a kutatás fárasztóbb, adatgyűjtéses részét miért ne mással végeztetnénk el? Hogy mi erre a megoldás? Természetesen a BIX. Ismerjük meg egy kicsit közelebbről a BIX professzionális ügyfélvélemény gyűjtő és kezelő platform működését.

B2B

Business-to-business szolgáltatásuk értelmében más cégek, vállalatok számára kínálnak megoldást arra a problémára, hogy a leendő cég/partner/beszállító mennyire megbízható. Mindezt a cégek/partnerek/beszállítók volt kapcsolatainak/ügyfeleinek véleményének összegyűjtésével teszik. A BIX nem más, mint egy olyan eszköz, platform, ahol összegyűjtik és kezelik az ügyfélvéleményeket. Miért fontos, hogy egyáltalán létezik ilyen szolgáltatás? Mert a megbízó cégnek ezekkel az információkkal egyfajta segítséget nyújtanak leendő partnerével/beszállítójával kapcsolatos döntéshozatalában.

Mindig ellenőrzik az ügyfelek véleményét

Az üzleti információhoz automatizmusok segítségével gyűjtenek adatokat. Az automatizmussal gyűjtött minden egyes véleményt telefonos visszahívásokkal leellenőrzik, hogy valós információkat kaptak-e. Ezzel a hitelességet támasztják alá. A telefonos ellenőrzésen átesett és hitelességet nyert véleményeket ezek után megjelenítik a vállalkozás BIX profilján, a Google-ben és a cég saját honlapján egy widget segítségével, attól függően, hogy mely előfizetést választotta az adott vállalat.

Kiknek a döntéseit támogatja a BIX az ügyfél-véleményezéses módszerével?

  • Ügyvezetőkét, akik meghozzák felelősségük teljes tudatában a cégükkel kapcsolatos döntéseket. Egy esetleges elhibázott döntéssel a cégét veszélyeztetheti (károkozásnak minősülhet). Egyik céljuk az, hogy versenyképessé tegyék a cégüket, vagy hogy egyáltalán versenyben maradjanak. Másik céljuk, hogy a cégük számára értékes munkakapcsolatokat, lojális partnerkapcsolatokat építsenek ki.
  • A sales és Marketing részlegeket is támogatják az információkkal, hiszen feladatuk közé tartozik, hogy a cég marketing-stratégiáját támogassák. Ők azok, akik keresik az új ügyfeleket, kedvében járnak a régi ügyfeleknek azáltal, hogy egy ütős stratégiát dolgoznak ki a cég népszerűsítésére. Ehhez információkra van szükségük a konkurenciáról is. Céljuk közé tartozik, hogy a meglévő és leendő ügyfeleiket elkötelezzék cégük irányába, valamint, hogy bővítsék a megrendelőik számát.
  • A beszerzés döntéseit is támogatja a BIX módszere, hiszen az ő feladatuk, hogy felkutassák a cégük számára azokat a legjobb minőségű anyagokat, amelyekkel aztán a cég/vállalat működése/szolgáltatása biztosítva van. Hogy céljukat elérjék, a BIX segít felkutatni a legjobb beszállítót és csökkenti annak a kockázatát, hogy egy olyan céggel/partnerrel kezdjenek, akiknek a múltjuk/jelenük kétséges.

– PR cikk –

Címkék: