"Elérkeztünk lehetőségeink határához"

"Elérkeztünk lehetőségeink határához"
Miskolc – Szerdán reggel teljesen bedugult a belváros, szinte képtelenség volt gépkocsival bárhová eljutni.

A dugó a hétfőn indult Zöld nyíl projektnek köszönhető: a villamospótlók beállítása és a forgalmirendváltozások (például a Bajcsy-Zsilinszky utca egyirányúsítása) lassítják a forgalmat. Hétfőn, kedden is nehezítették, ma viszont szinte „összeomlott a rendszer.” Milyen közlekedésgyorsító megoldások jöhetnek szóba? A kérdést Sass Istvánnak, a Magyar Állami Közút Kht. osztályvezetőjének tettük fel. Aki elmondta, a szerdai dugót főként az okozta, hogy az adyhídi jelzőlámpa a kora reggeli óráktól (pontosabban 6.50-től) kábelzárlat miatt nem működött. Dél körül is dolgoztak még a munkások a javításán.

Elhúzódó építkezések

– A hiba egy egyébként is nehéz helyzetben keletkezett, amikor szinte minden forgalomlassító tényező (akár egy kis koccanás is) dugót eredményezhet – mondta Sass István. Megjegyezte, bonyolítja az ügyet, hogy több elhúzódó építkezés is van a városban, amelyeket a szorító határidők miatt nem lehetett leállítani a villamosprojekt kezdetekor. Ilyen például az Adyhíd melletti távhővezeték-építés, amelynek már tavasszal be kellett volna fejeződnie, vagy a 3-as és a 26-os út találkozásánál lévő építkezés.

– Mindkettőt ígérik, hogy a hét végéig befejezik – jelezte az osztályvezető. Fenti kérdésünkre viszont azt válaszolta, elérkeztek lehetőségeik határához. A jelzőlámpákat sem tudják tovább szabályozni, ha tennék, akkor csak a másik irány terhére.

Kérdésünkre, miszerint nem kellene-e forgalomirányító rendőrt beállítani , nemmel válaszolt, szerinte ha a rendőrlámpa „kimerült”, a rendőr sem tud segíteni, hangsúlyozta.

ÉM-HM








hirdet�s