Elérhetetlen tûzoltók: a hiba az õ készülékükben volt

A Szentendrei Tûzoltóság telefonos alközpontjának hibája okozta, hogy január 20-án órákig nem volt elérhetõ a tûzoltóság.. A Magyar Telekom szerint a távközlési szolgáltatónál nem is jelentkezett hibaként az eset.

Azóta egyébként a szolgáltató munkatársai megkeresték a tûzoltóságot és a biztonságot növelõ javaslatokat tettek.
Mint a Független Hírügynökség korábban hírül adta, órákig nem volt elérhetõ a Szentendrei Tûzoltóság segélyhívója január 20-án este. A tûzoltók problémája egy órás telefonálgatás után oldódott meg, tulajdonképpen magától.

A Magyar Telekom az esettel kapcsolatban úgy tájékoztatta a Független Hírügynökséget, hogy a hiba a tûzoltóság alközpontjánál – vagyis nem a Magyar Telekomnál – jelentkezett, amit a tûzoltóság illetékesei “sajnos nem a kiemelten kezelt ügyfelek kapcsolati pontján jelentettek be. Így mire a felmerülõ gonddal vállalatunk szakemberei foglalkozni tudtak volna, a szolgáltatás helyreállt, és a vonalak újra elérhetõk voltak. Az esetet kielemezve munkatársaink biztonságot növelõ javaslatot tettek az ügyfélnek.”








hirdet�s