Egyre többen kérnek információt a Mabisz ügyfélszolgálatától

Budapest, 2015. július 28., kedd (MTI) – Több mint 11,5 ezer megkeresés érkezett a Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz) fogyasztóvédelmi és edukációs feladatokat ellátó ügyfélszolgálatára az idei év első félévében, ami 1570-nel több, mint egy évvel korábban – közölte a szakmai szervezet kedden az MTI-vel.

A tájékoztatás szerint, az előző évekhez hasonlóan, továbbra is a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításhoz (kgfb) kötődő kérdések a leggyakoribbak, de sokan érdeklődnek a szerződésekről, a kárrendezésről, illetve 2014-hez hasonlóan a bónusz fokozatok átvezethetőségéről.

Csaknem öt évvel ezelőtt a szövetség azért hozta létre az ügyfélszolgálatot, hogy az ügyfelek minél tájékozottabbak legyenek biztosítási kérdésekben, emellett minél gyorsabban és minél pontosabb információhoz juthassanak saját biztosítási szerződésükkel kapcsolatban is – írták.

A szervezet emlékeztetett, hogy az edukációs és fogyasztóvédelmi tájékoztatáshoz illeszkedve hozták létre többek között a kötelező gépjármű- felelősségbiztosítási díjak hiteles összehasonlítását nyújtó díjnavigátort, illetve a befektetési jellegű (unit-linked) életbiztosítások költségeit bemutató teljes költség mutatót (TKM).

– MTI –



Sporthírek