Citibank: az ügyfeleknek most nincs tennivalójuk, a bank szolgáltatásai változatlanul elérhetők

Budapest, 2015. szeptember 3., csütörtök (MTI) – Minden Citibank termék, szolgáltatás és a Citi forintgyűjtő program továbbra is változatlan formában elérhető – olvasható abban a tájékoztatóban, amelyet a Citibank küldött ki ügyfeleinek azt követően, hogy szerdán bejelentették: az Erste veszi meg a bank magyarországi lakossági és hitelkártya üzletágait. A Citibank ügyfeleinek jelenleg semmit sem kell tenniük, az esetleges teendőkről előre értesítést kapnak.

Az ügyféltájékoztató szerint az üzletmenet a Citibanknál a megszokott módon folytatódik, beleértve az ügyfélszerzési tevékenységeket, valamint a termékek és szolgáltatások értékesítését.

A pénzintézet emlékeztet arra, hogy a Citibank Europe plc. megállapodást írt alá az Erste Bank Hungary Zrt.-vel, valamint leányvállalatával, az Erste Befektetési Zrt.-vel a Citibank magyarországi lakossági üzletágának értékesítéséről. Az értékesítés magában foglalja a Citibank lakossági betéti- és befektetési-, személyi hitel-, hitelkártya, valamint a mikrovállalatokat kiszolgáló (CitiBusiness) üzletágait, továbbá a lakossági üzletág alkalmazottainak átvételét is.

A tranzakció hatósági jóváhagyáshoz kötött, amely előreláthatólag 2015 végén esedékes. Az ügyfélszámlák átadása 2016 utolsó negyedévénél előbb nem várható. Az átmeneti időszakban mindkét banknál egyaránt azon dolgoznak, hogy zavartalan és gördülékeny átmenetet biztosítsanak az ügyfeleknek – olvasható a tájékoztatóban.

A bank hangsúlyozza, hogy továbbra is elérhető minden Citibank ügyfélkapcsolati csatorna.

– MTI –

Címkék: , ,







hirdetés