Callfactory – A hívásgyár eddig 3,5 millió hívást gyártott

Akt.:
A Callfactory központ ünnepélyes átadója Miskolcon
A Callfactory központ ünnepélyes átadója Miskolcon - © Fotó: Bujdos Tibor
Miskolc – Két évtizeddel ezelőtt jelentkezett egy operátori állásra, de nem vették fel. A nagymamája azonban nem hagyta annyiban, tíz napon keresztül mindennap felhívta a céget, hogy felveszik-e az ő unokáját. Végül a munkáltató megunta a nagymama hívásait, és állást ajánlott Schrott­i Ferencnek. Aki így került először kapcsolatba a telefonközpontokkal, hét évvel ezelőtt pedig megalapította saját cégét, a Callfactoryt, ami március 1-én irodát nyitott Miskolcon.

A központ ünnepélyes átadója hétfőn volt, ahol a cég­alapító tulajdonos elmondta, ezalatt a hét év alatt 3,5 millió emberrel beszéltek telefonon. „Értékesítéssel, kintlévőség-kezeléssel és ügyfélszolgálati tevékenységgel foglalkozunk. Kevés dologhoz értünk, leginkább a telefonáláshoz, de abban nagyon jók vagyunk” – jelentette ki Schrotti Ferenc.

call-factory-avatas03-st

A kérdésre, hogy miért Miskolcot választották, elmondta, több város versenyzett az irodáért, de az itt tapasztalt pozitív hozzáállás döntött a város mellett. Jelenleg 25 embert foglalkoztatnak, a terv, hogy május végére 30–35-en lesznek, év végére pedig el szeretnék érni a 40-es létszámot.

call-factory-avatas11-st

Schrotti Ferencnek az életben és a cégben is társa Szilágyi Mónika, aki egyedi kacsaképeket is készít. A cég egyik emblematikus figurája ugyanis a kacsa. A megnyitón megtudtuk, a nap dolgozója vándorkacsát kap, aki tízet összegyűjt, az választhat a gyűjteményből, amit vagy eltesz emlékbe, vagy eladja a tulajdonosnak.

call-factory-avatas13-st

„A belvárosi ingatlan jó kezekbe került” – kezdte a köszöntést dr. Kiss János alpolgármester. Megnyitójában a városvezetés elmúlt éves gazdaságfejlesztési sikerének értékelte az iroda idetelepülését.

ÉM-NSZR