Brand Festival Budapesten – idén tizedszer

Számos nemzetközileg elismert szaktekintély részvételével rendezik meg a kommunikációs- és marketingszakma csúcstalálkozóját Brand Festival 2010 néven október 21-én a fővárosi Ludwig Múzeumban. Az immár 10. alkalommal szervezett összejövetelen 200-250 szakember vesz vészt a világ minden tájáról; esemény fővédnöke a “The Economist” című folyóirat.

A márkaépítés- és menedzselés iránt érdeklődő ágazati szereplőket azzal a céllal hívja össze a rendezvény, hogy a mindennapi üzleti gyakorlat részévé váljon a márkaalapú gondolkodás. Az idei év mottója a “New Economy” – azaz változz, hogy sikeres maradj. A fesztivál tematikái azokra a kérdésekre keresik a választ, amelyek az egész szakmát érintik. Így például szó lesz az inspiráció, az új és progresszív irányzatok fontosságáról, a termékek, illetve szolgáltatások innovációjáról, az információ szerepéről a stratégiai kérdésekben, illetve mindezek költségvetési hátteréről.

A “buzzword” szekcióban emellett azt kívánják bizonyítani a szakemberek, hogy a valóban releváns tartalmú, médiasemleges és a fogyasztót középpontba állító kommunikációs megoldás az, amely segíti az értékteremtést – közölték a szervezők.

A “PrimeTime” workshopban a készülő médiatörvényről, a termék-műsor asszociációt elősegítő alternatív megoldásokról, illetve a tartalomba ágyazható márkaintegrációs lehetőségekről esik szó.








hirdet�s