Augusztusban több mint egymilliószor fizettek a SimplePay-en keresztül

Budapest – Augusztusban a SimplePay fizetési megoldáson keresztül több mint egymilliószor vásároltak online – közölte az MTI-vel a fizetési szolgáltatás fejlesztője, az OTP Mobil csütörtökön.

Kiemelték: az eredményekhez hozzájárult, hogy június 20-tól az OTP Mobil szolgáltatja a MÁV-Start online vonatjegyeinek vásárlásához kapcsolódó fizetési megoldást, emellett augusztustól a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) online bankkártyás vásárlásai is a SimplePay rendszerein bonyolódnak.

A két együttműködésnek köszönhető fizetések az összes augusztusi tranzakció közel 40 százalékát tették ki.

A közleményből kiderül, hogy a NÚSZ rendszerein – a tehergépjárművekre érvényes e útdíj rendszeren, illetve az e-matrica rendszeren – keresztül augusztusban több mint 40 ezer tranzakciót bonyolítottak le.

Az OTP Mobil a jövőben a forgalom dinamikus bővülését várja.

Az MTI kérdésére a NÚSZ közölte: az új rendszer bevezetése óta, augusztus 15-től a hónap végéig 2,6 milliárd forintot tett ki az online értékesítés volumene.

A NÚSZ saját online csatornáin történő értékesítés évről-évre bővül. Idén az első nyolc hónapban az úthasználók az e-matrica és e-útdíj rendszereken keresztül bruttó 37,7 milliárd forintot fizettek. Tavaly az év egészében 49,8 milliárd forintot, 2014-ben 21,2 milliárd forintot tett ki ez az összeg.

Az új online fizetési megoldás a NÚSZ szerint több minőségnövelő szolgáltatást kínál: gyorsabb fizetési folyamatot, 24 órás ügyfélszolgálati támogatást, mobiltelefonra optimalizált és 14 nyelven elérhető felületet. További újdonság, hogy az OTP Mobil Kft. egy másodlagos bankkártyás fizetési szolgáltatót is rendelkezésre bocsát, ami a főrendszer átmeneti meghibásodása esetén aktiválódik, így a vásárlók nem tapasztalnak a fizetés során semmilyen problémát – írták.

– MTI –